با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تولید پادکست‌های ویژه نابینایان به صورت‌ آفلاین
عکس : پادکست‌های تخصصی ویژه نابینایان

یکی از شرکت‌کنندگان در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ، از تولید پادکست‌ های تخصصی ویژه نابینایان با قابلیت استفاده آفلاین خبر داد و افزود: پادکست‌ های تخصصی به نابینایان کمک کرده و همچنین کار رابرای افرادی که توانایی خواندن و نوشتن ندارند، تسهیل می‌کند.

این فناور در ادامه افزود: هدف ما در این شرکت تولید محتوای حرفه‌ای است که افراد بتوانند تولید محتوای خود را به زبان طرف قرارداد یا مشتری توضیح دهند و همچنین کسب‌وکار خود را بتوانند در طیف گسترده‌ای توسعه دهند. پادکست نیز می‌تواند به نابینایان کمک کند و همچنین کار را برای افرادی که توانایی خواندن و نوشتن ندارند، تسهیل کند. قابلیت انتشار را در بستر آفلاین ، آنلاین و «کیوآرکد» (QR Code) یا رمزینه پاسخ سریع برای کاربران فراهم می‌کند و افراد با استفاده از اسکن به صورت آفلاین می‌توانند به این پادکست‌ ها دسترسی داشته باشند.

وی اظهار کرد: یکی از مزیت‌های دیگر پادکست‌ها مادام‌العمر بودن آن است. پادکست‌ها بنر یا کاغذ نیستند که پاره شوند، بلکه هیچ مشکلی از این قبیل برای پادکست‌ها رخ نمی‌دهد و تعداد آن بی‌نهایت است. به عبارت دیگر افراد بدون محدودیت کاربر، می‌توانند از این پادکست‌ها استفاده کنند. استارت‌آپ‌ها در واقع رسانه‌ای برای تولید محتوای تخصصی خود ندارند و در این خصوص شرکت‌های تبلیغاتی وجود داشت که فعالیت آنها مبتنی‌بر بنرها بوده است. ما در کمترین زمان با بیشترین اطلاعات و همچنین پنج زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، اسپانیایی، عربی، چینی و فارسی این فعالیت را انجام داده‌ایم و در واقع یک رسانه برای استارت‌آپ‌ها محسوب می‌شویم.

مدیرعامل شرکت کیاسان خاطرنشان کرد: ما فعالیت خود را با دو زبان آغاز کردیم و به مرور زمان آن را به سه زبان و در نهایت پنج زبان توسعه دادیم و شرکت ما این قابلیت را دارد که بسته به نوع نیازهای کاربران تولید محتوا کند. رویداد ملی گام دوم با توجه به شرایط کنونی باید به شرکت‌ها کمک کند تا به توسعه کسب‌وکار و درآمدزایی برسند. این رویداد می‌تواند بستری فراهم کند تا شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها زودتر به هدف خود دست پیدا کنند. تجربه حضور در نمایشگاه الکامپ برای توسعه کسب‌وکار شرکت‌ها یک فرصت ارزشمند است، بیست‌و‌ ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک الکامپ از روز یکشنبه ۴ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و روز پنجشنبه به کار خود پایان داد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین