با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
رکورد شکنی کریستیانو رونالدو در اینستاگرام
عکس : رکورد شکنی تعداد فالورهای کریستیانو رونالدو در اینستاگرام

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، باخبر شدیم که فوتبالیست محبوب، کریستیانو رونالدو یا همان کاپیتان تیم ملی پرتغال و النصر عربستان موفق شده است که آمار 600 میلیون دنبال‌کننده را در اینستاگرام ثبت کند.

حالا کریستانیو رونالدو به پر فالوور ترین فرد در اینستاگرام تبدیل شده است. این ستاره پرتغالی نه تنها یکی از محبوب‌ترین‌هاست، بلکه یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های اینستاگرام بوده و موفق شده که به رکوردی استثنایی دست پیدا کند.

با این امر، بسیار دشوار است که کسی بتواند از او پیشی بگیرد و آماری بیشتر از این رکورد را به نام خود ثبت کند. او برای اولین بار در منچستر یونایتد نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود و با دریافت توپ طلا، به یکی از پرطرفدارترین فوتبالیست‌ها تبدیل شد.

گفته شده که رونالدو درآمد زیادی از اینستاگرام دارد و برای هر پست حمایت‌شده مبلغی معادل 1.87 میلیون پوند دریافت می‌کند که او را از سایر غول‌های اینستاگرام مانند کایلی جنر، لیونل مسی و غیره متمایز می‌کند.

او توانسته توجه علاقمندان زیادی را به سبک بازی، استعداد، سرعت و اخلاق کاری خود جلب کند. قبل از او نیز لیونل مسی در اینستاگرام به 482 میلیون دنبال‌کننده رسیده بود و در جایگاه دوم قرار داشت.

رتبه سوم نیز متعلق به خواننده محبوب و دوست‌داشتنی آمریکایی، سلنا گومز، بوده است. گفته شده که او در حال حاضر در اینستاگرام 404 میلیون فالوور دارد. بسیاری از طرفداران سلنا گومز با این اتفاق او را در آن زمان ملکه اینستاگرام نامیدند و از این خبر بسیار شادمان شدند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین