با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
دیلیت اکانت اینستاگرام با گوشی به صورت دائم یا موقت
عکس : دیلیت اکانت اینستاگرام با گوشی به صورت دائم یا موقت
دیلیت اکانت اینستاگرام یا همان پاك كردن اكانت اينستاگرام مناسب زمانی است که تصمیم دارید با اینستاگرام خداحافظی کنید. زمانی که اشخاص تصمیم می گیرند با دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائم یا موقت از این شبکه اجتماعی خارج شوند باید با روش های پاک کردن اینستاگرام و تفاوت های آنها آشنا شده و از نحوه حذف و خارج شدن از اکانت اینستا اطلاع داشته باشند. این روزها استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام به بخش جدایی ناپذیر زندگی فردی همه ما تبدیل شده و همه کاربران به نوعی از این رسانه‌های اجتماعی برای انتشار محتوای خود استفاده می‌ کنند. بدون شک یکی از محبوب‌ ترین رسانه‌ های اجتماعی که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد، اینستاگرام است که امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها را به کاربران می‌دهد. اما خیلی از اوقات ممکن است افراد تمایل داشته باشند با دیلیت اکانت اینستاگرام برای همیشه از این شبکه اجتماعی خداحافظی کنند یا اینکه با غیرفعال کردن اینستاگرام به صورت موقت برای مدتی این رسانه اجتماعی را کنار بگذارند و در زمان نیاز مجددا به این شبکه برگردند. در این آموزش از قصد داریم به نحوه دی اکتیو کردن اینستاگرام به صورت موقت یا حذف کامل اکانت اینستاگرام به صورت دائمی بپردازیم. بدین ترتیب شما به صورت خلاصه و مفید می توانید با مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائم یا غیرفعال کردن اینستا به صورت موقت به خوبی آشنا شوید.

دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی و موقت

امکان دیلیت اکانت اینستاگرام به 2 صورت دائمی و موقت برای کاربران وجود دارد. در نتیجه این قابلیت کاربران می توانند هر زمان که تمایل داشتند مسیر دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت موقت را دنبال کرده و به صورت موقت از دسترس دنبال کنندگان خود خارج شوند. در این روش از حذف اکانت اینستاگرام، بعد از ورود مجدد به برنامه، اکانت اینستاگرام بدون هیچگونه تغییری بازیابی می شود. اما در روش دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی افراد به صورت کامل از این پیامرسان خداحافظی می کنند و امکان بازگردانی اطلاعات برای آنها وجود ندارد. اینستاگرام یک بازه زمانی مشخص که به طور معمول 1 ماه است را برای کاربرانی که فرآیند دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی را دنبال نموده اند، در نظر گرفته است. در این بازه زمانی حساب کاربران مخفی می شود و آنها می توانند با لاگین کردن دوباره حساب خود را برگردانند. اما اگر این بازه به اتمام رسید و تلاشی برای برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام صورت نگرفت، حساب به صورت کامل حذف می شود و امکان بازگردانی آن به هیچ شکلی وجود نخواهد داشت. در همین راستا نیاز دیدیم که مراحل مربوط به دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی و موقت را به صورت مجزا آموزش دهیم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن برای حذف اکانت اینستاگرام خود اقدام کرده و آن را به صورت موقت یا دائم حذف نمایید.

دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی

روش دومی که قصد داریم برای دیلیت اکانت اینستاگرام معرفی کنیم، دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام است. اگر شما تصمیم به حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود دارید و دیگر به هیچ عنوان نمی خواهید مجددا وارد اکانت خود شوید، لازم است مراحل مربوط به دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام را دنبال کنید. در این صورت اکانت شما به صورت کامل حذف شده و امکان بازیابی مجدد آن وجود ندارد.

  • با دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام دیگر امکان ورود مجدد به حساب اینستاگرام پاک شده وجود ندارد. 

  • با دیلیت اکانت اینستاگرام تمامی اطلاعات حساب شما مثل عکس ها، ویدیو، دایرکت ها، فالوورها و… پاک می شود.

  • دیلیت اکانت اینستا نیز تنها از طریق وب سایت رسمی این برنامه امکان پذیر است و به هیچ عنوان نمی توانید از طریق خود برنامه این کار را انجام دهید.

نکته: در همین راستا ابتدا باید روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه لینک حذف دائمی اکانت اینستاگرام هدایت شوید.

آموزش دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام بعد از پر کردن فیلدهای گفته شده باید روی دکمه delete my account کلیک کنید تا فرآیند دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام آغاز شود. در این مرحله اینستاگرام برای تایید نهایی از شما سوال می پرسید که در صورت مطمئن بودن در خصوص حذف اکانت اینستاگرام باید روی دکمه OK کلیک کنید. بعد از دلیت اکانت دائمی اینستاگرام با پیغام Your account has been removed. We’re sorry to see you go موا جه خواهید شد مبنی بر اینکه که دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائم صورت گرفته است.


نکته: در نظر داشته باشید که تاریخ حذف دائم اکانت اینستاگرام شما زیر دکمه Delete my account نوشته شده است. تا فرارسیدن این تاریخ در صورت لاگین دوباره به حساب اینستاگرام، فرآیند دیلیت اکانت اینستاگرام متوقف می شود. لازم است توجه داشته باشید که در این بازه زمانی اطلاعات اکانت اینستا شما به حالت مخفی درمی آید. همچنین در نظر داشته باشید که اسم شما برای افرادی که از طریق دایرکت با آنها چت داشته اید نیز به صورت Instagram user نمایش داده خواهد شد.


نحوه حذف دائمی اکانت اینستا بعد از دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائم و گذشتن از تاریخی که در مراحل ذکر شده بود هر زمان که مجددا به اینستاگرام نیاز داشتید، باید یک اکانت جدید ساخته و وارد آن شوید.

دیلیت اکانت موقت اینستاگرام

اگر تصمیم به غیرفعال کردن اکانت اینستا خود دارید تا در آینده هر زمان که تمایل داشتید قادر به استفاده مجدد از آن باشید باید مراحل مربوط به دیلیت اکانت موقت اینستاگرام را طی کنید. در این صورت اکانت شما به هیچ عنوان به صورت کامل حذف نمی شود و تنها به صورت موقت دی اکتیو می شود. در این حالت اکانت اینستا شما تا زمانی که مجددا وارد آن نشده باشید، فعال نخواهد شد. در گام اول از فرآیند دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت موقت باید روی دکمه قرمز رنگ بالا کلیک کرده سپس با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور تعیین شده با مرورگر وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. (همچنین می توانید در اکانت اینستاگرام خود روی آیکون profile و سپس دکمه Edit Profile کلیک کنید و برای حذف اکانت موقت اینستاگرام روی گزینه Temporarily disable my account کلیک کنید تا به صفحه دی اکتیو کردن اینستاگرام هدایت شوید. صفحه‌ای مشابه تصویر زیر نمایش داده می‌شود که در اینجا با 2 فیلد اصلی رو به رو می شوید: Why are you disabling your account: در این فیلد دلیل غیرفعال کردن موقت اکانت اینستاگرام خود را مشخص کنید. To continue, please re-enter your password: در این فیلد نیز به منظور تاییدیه غیرفعال سازی اکانت باید رمز عبور ورود به اکانت خود را وارد کنید.

  • بعد از دی اکتیو کردن موقت اکانت اینستاگرام هر زمانی که تمایل داشته باشید می تواند پیج خود را به حالت اول برگردانید.

  • با دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت موقت اطلاعات شما از قبیل عکس، ویدیو، چت ها، فالوورها و… بدون تغییر و دست نخورده باقی می ماند.

از طریق اپلیکیشن اینستاگرام نمی توان اقدام به غیر فعال سازی اکانت اینستاگرام کرد و برای دیلیت اکانت موقت اینستاگرام باید از طریق مرورگر به وب سایت instagram مراجعه کرد.

نکته: برای دی اکتیو کردن اینستاگرام و یا حذف موقت اکانت اینستا می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صورت مستقیم به صفحه لينك دیلیت اکانت موقت اینستاگرام هدایت شوید.

در نهایت نیز روی دکمه Temporarily Disable Account کلیک کنید دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت موقت صورت گیرد.

دیلیت اکانت موقت اینستاگرام

آموزش کامل دیلیت اکانت اینستاگرام سپس پنجره‌ای به صورت پاپ آپ نمایش داده خواهد شد که در این مرحله باید برای تایید فرآیند غیرفعال سازی اکانت اینستا خود روی دکمه Yes کلیک کنید تا فرآیند دیلیت اکانت موقت اینستاگرام همان لحظه یا چند ساعت بعد صورت گیرد. دیلیت اکانت اینستاگرام یکی از اصلی ترین ترفندهایی است که توسط این برنامه در اختیار کاربران قرار گرفته است. چرا که فرصتی را در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از روش دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت موقت، بتوانید حساب خود را موقتاً حذف کرده و هر زمان که تمایل داشتید مجددا آن را بازگردانی کنید یا اینکه با استفاده از روش دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی و در نهایت حذف دائمی اکانت اینستاگرام به صورت کامل از این شبکه اجتماعی خداحافظی کنید. تنها نکته ای که باید در خصوص دیلیت اکانت اینستا در نظر داشته باشید این است که در صورت مراجعه به سایت اینستاگرام برای دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی دیگر به هیچ عنوان نمی توانید حساب خود را برگردانید و تمامی اطلاعات حساب اینستا شما پاک می شود. آیا شما تاکنون در زمینه حذف اکانت اینستا به صورت موقت یا دائمی اقدام کرده اید؟ شما می توانید تجربه خود در زمینه دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی یا دی اکتیو اینستاگرام را از طریق بخش دیدگاه های همین مقاله با ما در میان بگذارید. با توجه به اینکه برای غیر فعال سازی موقت اینستاگرام لازم است به اکانت خود لاگین کنید. اگر نام کاربری و یا پسوردتان را بخاطر نمی آورید مقاله فراموشی رمز اینستاگرام را مطالعه کنید. منبع این نوشتار : سایت میزان فا
ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین