و به نقل از دیلی استار، اینستاگرام، یکی از محبوبترین سکوهای اشتراکگذاری محتوا، اعلام کرد که کاربران میتوانند ویدئوهای سه دقیقهای را به صورت ریلز منتشر کنند. این تغییر بهدنبال افزایش تقاضای کاربران برای زمان بیشتر در تولید محتوا صورت گرفته است.
به گزارش سرویس اخبار شبکه های اجتماعی سایت شات ایکس و به نقل از ایمنا تا پیش از این، کاربران توانایی انتشار ویدئوهای حداکثر ۹۰ ثانیهای را در بخش ریلز داشتند و این محدودیت گاهی برای سازندگان محتوا چالشبرانگیز بود، زیرا کاربران مجبور بودند ویدئوهای خود را به بخشهای کوتاهتر تقسیم کنند، با افزایش این محدودیت به ۳ دقیقه، سازندگان محتوا فرصت بیشتری برای بیان ایدهها و داستانهای خود دارند.