با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
چرا وقتی در اینستاگرام reel یا پست بارگزاری می‌کنیم حذف می‌شود؟
عکس : ریلز اینستاگرام

احتمالا برای ما پیش آمده وقتی پستی بارگزاری می‌کنیم اینستاگرام آن را حذف می‌کند، ما در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم که با این مشکل مواجه نشوید.

به گزارش سرویس اخبار شبکه های اجتماعی سایت شات ایکس و به نقل از نبض فناوری گاهی اوقات وقتی می‌خواهیم پست یا ریل بارگزاری کنیم باید در نظر داشته باشیم به دلیل قانون کپی رایت، موزیک هر ریل یا پست یا حتی استوری بهتر است زیر 30 ثانیه باشد یا اگر زمان آن بیشتر بود پس از آپلود،اینستاگرام پیغامی مبنی بر « post removed in your region» به شما می‌دهد.این در زمانی رخ می دهد که این شبکه اجتماعی به علت قرار داشتن در منطقه مکانی خاص اجازه پست آن ویدئو را به شما ندهد.


پیام post removed in your region در اینستاگرام
عکس : پیام post removed in your region در اینستاگرام

در ادامه این پیام نوشته شده که ممکن است عده ای این پست را نبینند؛ زیرا محتوای صوت اصلی ویدئو متعلق به شخص دیگری است. در ادامه لیست کشورهایی که ویدئو برای کاربران آن ها نمایش داده نمی شود را نشان خواهد داد.

دلایل پیام post removed in your region در ریلز اینستاگرام
عکس : دلایل پیام post removed in your region در ریلز اینستاگرام

اینستاگرام در انتهای اسامی کشورها دو پیشنهاد ارائه داده است که اولی به رنگ قرمز برای پاک کردن ویدئو و دومی به رنگ آبی برای ارسال درخواست در مورد حق کپی رایت و معرفی صاحب اثر است.

برای پست شدن یا ریلز کردن نام صاحب اثر و قانون کپی رایت باید رعایت شود
عکس : برای پست شدن یا ریلز کردن نام صاحب اثر و قانون کپی رایت باید رعایت شود

با زدن روی دکمه آبی رنگ «appeal» در صفحه جدید قسمت I agree را تیک بزنید و در قسمت Electronic signature نام صاحب اثر را بنویسید برای مثال روی ویدئوی شما موزیکی از احسان خواجه امیری وجود دارد نام این شخص را در این قسمت بنویسید و گزینه آبی رنگ در انتهای صفحه با نام« appeal» را بزنید. دراینصورت در خواست شما برای اینستاگرام ارسال شده و به زودی ویدئوی شما دوباره ذخیره می شود.

تیک آبی را بزنید و Appeal کلیک کنید
عکس : تیک آبی را بزنید و Appeal کلیک کنید

پذیرفته شدن درخواست شما توسط اینستاگرام در قسمت نوتیفیکیشن به شما اعلام می شود.

پیام ویدیو شما دوباره باسازی شد
عکس : پیام ویدیو شما دوباره باسازی شد

سعی کنید ویدئوهایی که بارگزاری می‌کنید زیر 30 ثانیه باشد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین