با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
متا به دنبال عرضه نسخه پولی اینستاگرام و فیس بوک در کشورهای اروپایی است
عکس : فیس بوک

زمانی که بحث حریم شخصی و تبلیغات به میان می‌آید،‌ کار اپلیکیشن‌ها و شرکت‌های مختلف در کشورهای اروپایی سخت می‌شود و کمپانی متا در این خصوص با موارد زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. به همین دلیل Meta به دنبال است که از نسخه پولی اینستاگرام و فیس بوک در کشورهای اروپایی رونمایی کند.

بر اساس اطلاعاتی که افراد نزدیک به متا در اختیار نیویورک تایمز گذاشته‌اند، کاربرانی که نسخه پولی اینستاگرام یا فیس بوک را دانلود کنند، دیگر شاهد نمایش تبلیغات در این دو اپلیکیشن نخواهند بود.

پرداخت هزینه اشتراک برای استفاده از این اپلیکیشن به هیچ عنوان اجباری نیست، اما این تصمیم به دلیل مقابله با شرایطی است که اتحادیه اروپا برای شرکت‌ها برای ادامه فعالیت گذاشته است. نمایش تبلیغات در اپلیکیشن‌های مختلف مسلما درآمد زیادی برای شرکت متا در بر دارد، اما ارائه نسخه پولی و غیر رایگان این دو اپلیکیشن باعث می‌شود بخش اعظمی از درآمد Meta از نمایش تبلیغات از بین برود.

نسخه رایگان فیس بوک و اینستاگرام در کشورهای اروپایی همچنان به کار خود ادامه داده و تبلیغات را به نمایش خواهند گذاشت. همچنین از سوی دیگر، هیچ اطلاعاتی در مورد مبلغی که برای نسخه غیر رایگان این دو اپلیکیشن در نظر گرفته شده است، در دسترس نیست. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که شرکت متا چه تصمیمی در این مورد گرفته و تأثیرات آن روی تجربه کاربران و میزان استفاده آن‌ها از این دو گزینه چگونه خواهد بود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین