با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
قابلیت آزمایشی زمان‌بندی پست‌ها به شبکه اجتماعی تردز آمد
عکس : شبکه اجتماعی تردز

شبکه اجتماعی تردز ، وابسته به متا، همانند پلتفرم اینستاگرام آزمایش ویژگی زمان‌بندی ارسال پست‌ها را آغاز کرد.

به گزارش سرویس اخبار شبکه های اجتماعی سایت شات ایکس و به نقل از تکناک آدام موسری، مدیر اینستاگرام اعلام کرد که کاربران می‌توانند ارسال پست‌های خود را برای زمان‌های دلخواه برنامه‌ریزی کنند، اما این امکان برای پاسخ‌ها فراهم نخواهد بود.


شبکه اجتماعی تردز
عکس : شبکه اجتماعی تردز

او در این رابطه توضیح داد: «هدف ما ایجاد تعادل میان برنامه‌ریزی پست‌ها و حفظ حس زنده و واقعی گفت‌وگوها است.»

همچنین موسری تصریح کرد که اینستاگرام برای ماه‌ها روی این ویژگی کار کرده و این اقدام به منظور بهبود تجربه کاربران صورت گرفته است.

به نظر می‌رسد که اینستاگرام قصد دارد از ارتباطات مشابهی که در رقابت با بلواسکای شکل گرفته است، فاصله بگیرد.

شبکه اجتماعی تردز هفته گذشته ویژگی جدیدی را معرفی کرد که به کاربران امکان می‌دهد مجموعه‌های انتخابی از افراد را برای دنبال کردن مشاهده کنند، ویژگی‌ که شباهت‌هایی به پک‌های شروع بلواسکای دارد.

در خبری دیگر، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، اعلام کرد که تردز اکنون بیش از 100 میلیون کاربر فعال روزانه دارد. این اولین بار است که متا آمار کاربران فعال روزانه را برای این پلتفرم رقیب ایکس منتشر کرده است. علاوه بر این، تردز بیش از 300 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

در حالی که ممکن است شرکت متا نحوه محاسبه این ارقام را متفاوت در نظر بگیرد، اما بلواسکای همچنان در مقایسه با تردز کاربران کمتری دارد.

اینستاگرام پیش‌تر امکان زمان‌بندی پست‌های فید را فراهم کرده بود و اکنون این ویژگی برای پیام‌های دایرکت (DM) نیز در دسترس قرار گرفته است.

این تغییرات نشان‌دهنده گام‌های جدید متا برای رقابت بهتر با پلتفرم‌های مشابه و بهبود تجربه کاربری در شبکه اجتماعی تردز است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین