با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
متا در حال کار برای رفع مشکل تردز است
عکس : رفع مشکل تردز

مصطفی گودرزی؛ به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» به نقل از انگجت، موسری در پستی در تردز (Threads) گفت: «ما شاهد افزایش طعمه‌های تعامل در Threads بوده‌ایم و در تلاش هستیم تا آن را تحت کنترل درآوریم. او گفت: که این شرکت چه اقداماتی را انجام می‌دهد، اما گفت که «بیشتر» در مورد این موضوع وجود خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار شبکه های اجتماعی سایت شات ایکس و به نقل از نبض فناوری نظرات موسری اولین باری است که مدیر متا به این مشکل اذعان می‌کند که به موضوعی برجسته‌تر برای بحث در Threads تبدیل شده است. از آنجایی که برنامه پیش‌فرض فید الگوریتمی «برای شما» است، پست‌های سبک طعمه تعامل که پاسخ‌های زیادی را به خود جلب می‌کنند، اغلب در برنامه ویروسی می‌شوند، حتی اگر این نوع محتوایی باشد که بسیاری از کاربران می‌گویند نمی‌خواهند ببینند.

اما پرداختن به این مشکل می‌تواند مشکل باشد، زیرا چیزی که مردم اغلب از آن به عنوان «طعمه نامزدی» یاد می‌کنند، در برنامه اشکال مختلفی دارد. پست‌های هرزنامه‌ای وجود دارد که نوعی محتوای کپی پاستا را که به طور گسترده در فیس‌بوک به اشتراک گذاشته می‌شود، افزایش می‌دهد (در اینجا یک مثال فاحش اخیر است). حساب‌هایی وجود دارند که سؤالات سبک AskReddit را ارسال می‌کنند. و سپس پست های طعمه خشم، همانطور که اخیرا توسط کیتی نوتوپولوس از Business Insider مستند شده است.


این پست‌ها، که اغلب موضوعات قطبی‌کننده را لمس می‌کنند، به نظر می‌رسد که فقط برای برانگیختن پاسخ‌های خشمگین از دیگر کاربرانی هستند که نظری بحث‌برانگیز از جانب شخصی که نمی‌شناسند وارد جدول زمانی آن‌ها شده است. به عنوان مثال، من ده ها پست را با صدها پاسخ در مورد اینکه آیا کودکان خردسال باید در هواپیما مجاز باشند دیده ام. نوتوپولوس در آزمایش خود بیش از 1 میلیون بازدید و 5000 پاسخ در یک پست - که به شدت از یک توییت ویروسی دو ساله و پست Reddit الهام گرفته شده بود - در مورد غذا ندادن به کودکانی که برای بازی به آنجا می آیند، دریافت کرد.

همه نظرات یا پاسخ‌ها خوب نیستند

و در حالی که متا و موسری توضیح نداده‌اند که چرا ثابت شده است که بازی‌سازی الگوریتم Threads با این نوع محتوا بسیار آسان است، به نظر می‌رسد این موضوع به نحوه اولویت‌بندی پاسخ‌ها برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه چیزی به کاربران ارائه شود، مربوط می‌شود.موسری گفت: «همه نظرات یا پاسخ‌ها خوب نیستند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین