با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
زاکربرگ: تردز تقریبا ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد
عکس : مارک زاکربرگ

مارک زاکربرگ مدیر عامل متا، روز چهارشنبه در جریان انتشار گزارش سه ماهه سوم این شرکت اعلام کرد که تردز به‌عنوان رقیب توییتر که تابستان امسال معرفی شد تقریبا 100 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

او گفت:

ما هنوز در سه ماهه سوم سال هستیم و من از اتفاقاتی که تا الان برای تردز افتاده بسیار خوشحالم. ما اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که بر رشد بیشتر جامعه کاربران خود تمرکز داریم. بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، مردم این پلتفرم را دوست دارند.

همان‌طور که رئیس متا در زمان معرفی تردز گفته بود، متا فرصتی برای رقابت جدی با توییتر به دست آورده؛ پلتفرمی که اکنون به ایکس تغییرنام پیدا کرده است.

زاکربرگ در ادامه‌ اظهارات خود گفته است:

من برای مدت طولانی به این فکر می‌کردم که باید یک اپلیکیشن مکالمه عمومی میلیارد نفری وجود داشته باشد که کمی مثبت‌تر از سایر پلتفرم‌ها باشد. من فکر می‌کنم که اگر چند سال دیگر به همین منوال ادامه دهیم، شانس بسیار خوبی برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگتر خواهیم داشت.

سوزان لی، مدیر مالی متا نیز خوش‌بینی خود را نسبت به آینده تردز اعلام کرده و می‌گوید: «تردز همچنان یک فرصت بلندمدت برای ما باقی خواهد ماند و ما بسیار هیجان‌زده هستیم که هرچه بیشتر روی توسعه این پلتفرم جدید کار کنیم.»

متا پلتفرم تردز را در ماه جولای ارائه کرد و به سرعت قابلیت‌های زیادی از جمله یک نسخه وب، امکان جستجوی پست‌ها و قابلیت ویرایش که نیازی به پرداخت پول ندارد به آن افزود. این اپلیکیشن فعلا در اروپا به خاطر عدم اطمینان متا از مطابقت آن با قوانین جدید اتحادیه اروپا قابل دسترس نیست.

آدام موسری رئیس اینستاگرام روز چهارشنبه در پستی گفت: «امیدوارم در چند ماه آینده قادر به پشتیبانی از اروپا، توسعه اولیه Fediverse و ادغام بهتر اینستاگرام و تردز باشیم.»

متا در گزارش درآمد سه ماهه سوم خود اعلام کرد که 34 میلیارد دلار درآمد داشته است که 23 درصد نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته افزایش یافته است. با این حال، این شرکت همچنان در بخش واقعیت افزوده با ضرر و زیان مواجه است.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم تعداد کاربر فعال ماهانه تردز در ماه‌های آینده چه میزان رشد خواهد داشت.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین