با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
یکی از قابلیت‌های کاربردی توییتر به تردز اضافه خواهد شد
عکس : قابلیت Trending Topics توییتر در تردز

شبکه اجتماعی تردز که جهت رقابت با توییتر توسط متا توسعه یافت؛ در مدت زمان بسیار کوتاهی کاربران فراوانی را به سوی خود جذب کرد و سپس با همان سرعت به فراموشی سپرده شد! یکی از مشکلات این شبکه اجتماعی در زمان عرضه آن، عدم وجود قابلیت‌هایی بود که در رقیبی چون توییتر دیده می‌شدند.

از زمان عرضه این شبکه اجتماعی، متا در حال اضافه کردن ویژگی‌های تازه‌ای به آن است و اکنون نیز توسعه دهنده‌ای به نام «ویلین مکس»، پستی را در صفحه تردز خود منتشر کرده که وجود قابلیتی مشابه Trending Topics یا موضوعات ترند شده توییتر را در یکی از نسخه‌های پیش نمایش تردز به نمایش می‌گذارد.

به گفته آقای «مکس»، یکی از کارمندان شرکت متا خبر این پست را به صورت سهوی در صفحه تردز خود منتشر کرده بود و پیش از حذف آن، وی موفق شده تا اسکرین شاتی را از آن ثبت کند. قابلیت Trending Topics در شبکه اجتماعی توییتر یا همان X، به کاربران اجازه می‌دهد تا موضوعات ترند ‌شده را مشاهده کرده و پست‌ها و گفتگو‌های مربوط به آنها را مطالعه کنند. این امر موجب آن شده تا کاربران با سهولت بیشتری محتوای جدید را کشف و مشاهده کنند.

در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که این قابلیت در تردز چه تفاوت‌هایی با توییتر خواهد داشت؛ اما با توجه به این اسکرین شات فاش شده توسط «ویلین مکس»، به نظر رسیده که با ویژگی نسبتا مشابهی طرف هستیم. به احتمال زیاد، این قابلیت در هفته‌ها یا ماه‌های آتی در دسترس کاربران شبکه اجتماعی تردز قرار خواهد گرفت.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین