با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
شهرداری تهران اینفلوئنسرهای خارجی را به ایران می‌آورد
عکس : اینفلوئنسر

امیر قاسمی، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران ، در این باره گفت: طرح بازدید افراد تاثیرگذار کشورهای مختلف از ایران مدتی است با همت سازمان فرهنگ و ارتباطات آغاز شده و شهرداری تهران نیز برای معرفی بهتر پایتخت به این اینفلوئنسر ها همکاری خود را آغاز کرده است.

قاسمی افزود: شهرداری تلاش می‌کند با برنامه‌ریزی، بهترین تصویر از تهران به این گروه از گردشگران معرفی شود تا انتشار تصاویر آنها در شبکه‌های اجتماعی منجر به جلب گردشگر بیشتر به ایران و پایتخت شود.

به گزارش سرویس اخبار شبکه های اجتماعی سایت شات ایکس و به نقل از العین وی ستاد گردشگری شهرداری را متولی معرفی بهترین‌های تهران از بافت تاریخی تا طبیعت و خوراک به عنوان یک بسته گردشگری جامع به علاقه‌مندان داخلی و خارجی دانست و گفت که متاسفانه تحریم‌ها و مشکلاتی مانند آن مانع از حضور گسترده‌تر گردشگران خارجی در کشورمان شده است.

پیش از این وزارت گردشگری ایران با استفاده از هدی رستمی، عکاس و مدیر اجرایی برنامه «فم‌تریپ»، تلاش کرده بود پای گردشگران و اینفلوئنسرهای خارجی را به ایران بکشاند.

با این حال رستمی در شبکه‌های اجتماعی به شدت مورد نقد کاربران ناراضی از حکومت قرار گرفت و بسیاری او را متهم کردند حقیقت آن‌چه را در ایران می‌گذرد وارونه‌سازی کرده و به خورد توریست‌های خارجی می‌دهد.

آن‌چه در این نقدها مطرح شده، عادی‌سازی حجاب و چشم بستن بر حقیقت اعتراضات به سیاست‌های حکومت بود. حال باید دید طرح جدید شهرداری تا چه حد موفق می‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین