با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
گوشی تاشو هواوی Nova Flip با تراشه Kirin 8000 دیده شد
عکس : گوشی تاشو هواوی Nova Flip

گوشی تاشو ارزان قیمت هواوی به زودی معرفی خواهد شد. این گوشی که با اسم نوا فلیپ در کارخانه شایعات حضور دارد (!) آنقدرها هم نباید ارزان باشد و در حقیقت یک محصول تاشو میان‌رده محسوب می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار موبایل سایت شات ایکس و به نقل از ترنجی اگر برای شما سوال است که چه تراشه‌ای درون این دستگاه حضور خواهد داشت، باید بگویم که گوشی تاشوهواوی Nova Flip با تراشه Kirin 8000 دیده شده است.


گوشی تاشو هواوی Nova Flip

رونمایی رسمی از هواوی نوا فلیپ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ انجام خواهد شد. به تازگی و در گزارشی که اطلاعات مربوط به تراشه را منتشر کرده است، می‌توان گفت که تراشه ساخت خود این شرکت درون محصول جای می‌گیرد.

لیست بنچمارک Geekbench هواوی نوا فلیپ
عکس : لیست بنچمارک Geekbench هواوی نوا فلیپ

لیست بنچمارک Geekbench نشان می‌دهد که Nova Flip از تراشه Kirin 8000 هواوی استفاده می‌کند. این تراشه میان رده شامل یک هسته Cortex-A77 با فرکانس 2.40 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A77 در کلاستر دوم با فرکانس 2.19 گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف Cortex-A55 با فرکانس 1.84 گیگاهرتز است. این لیست همچنین یک پردازنده گرافیکی Arm Mali-G610 را نشان می‌دهد.

مشخصات تراشه
عکس : مشخصات تراشه

مشخصات تراشه به وضوح نشان می‌دهد که این گوشی یک محصول میان‌رده خواهد بود که به جای تمرکز رو ارائه عملکرد سطح بالا، می‌خواهد فرم‌فکتور گوشی تاشو را ارزان‌تر به دست مصرف‌کننده برساند.

همانطور که در اسکرین شات بالا می‌بینید Nova Flip که به امتیاز تک هسته ای 1000 و امتیاز چند هسته ای 2419 در Geekbench 6.2 دست یافته است.

یکی دیگر از جزئیات جالب از لیست، سیستم عامل است. در حالی که به نظر می رسد این گوشی از اندروید ۱۲ استفاده کند، این احتمال وجود دارد که Geekbench آن را اشتباه شناسایی کرده باشد. هواوی بسیاری از دستگاه‌های خود را به سیستم‌عامل اختصاصی HarmonyOS خود انتقال داده و ممکن است نرم‌افزار بنچمارک سیستم‌عامل را اشتباه تفسیر کرده باشد.

همچنین اینجا می‌بینیم که هواوی Nova Flip دارای 12 گیگابایت رم و این احتمالا حداکثر میزان حافظه رم آن است.

پیش‌تر شنیده بودیم که هواوی نوا فلیپ دارای یک نمایشگر تاشو داخلی 6.94 اینچی LTPO OLED با رزولوشن 2690 در 1136 پیکسل و رفرش‌ریت 120 هرتز خواهد بود. صفحه نمایش بیرونی 2.14 اینچی است که یک پنل OLED با رفرش‌ریت 60 هرتز خواهد بود.

دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی درون سوراخ نمایشگر داخلی حضور دارد و روی قاب پشتی ۲ دوربین داریم که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

در نهایت باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری با شارژر ۶۶ واتی برای آن پیش‌بینی شده که در هر ۲ زمینه بهتر از گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین