با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
گوشی تاشو سری نوا هواوی اواسط مرداد معرفی خواهد شد
عکس : گوشی تاشو نوا هواوی
.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در گذشته، می‌دانیم که هواوی در حال کار بر روی یک گوشی تاشو از سری نوا است. هم‌اکنون، گزارش جدیدی منتشر شده که وجود این تلفن هوشمند را تایید می‌کند. در ابتدا قرار بود که گوشی تاشو نوا در ماه گذشته میلادی معرفی شود اما به دلایلی، رونمایی آن به تعویق افتاد.



به گزارش سرویس اخبار موبایل سایت شات ایکس و به نقل از ترنجی بر اساس اطلاعات فاش شده، گوشی تاشو Flip هواوی از سری نوا در اوایل ماه آگوست (اواسط مرداد ماه) رونمایی خواهد شد. گفته می‌شود که صفحه نمایش کاور این دستگاه نسبت به هواوی پاکت ۲ ارتقاء خواهد یافت. با توجه به آنکه Nova Flip یک تلفن هوشمند تاشو است، از سایر گوشی های این سری گران‌قیمت‌تر خواهد بود. اما از آنجایی که این گوشی جدید تاشو، بخشی از سری نوا محسوب می‌شود، مقرون‌به‌صرفه‌تر از سری Pocket است.

با وجود آنکه اطلاعات خاصی درباره مشخصات گوشی تاشو سری نوا هواوی منتشر نشده، اما با مرور مشخصات Pocket 2، که در فوریه سال جاری میلادی معرفی شد، می‌توانیم ایده‌ای درباره مشخصات این تلفن هوشمند تاشو اقتصادی آینده هواوی داشته باشیم.



نگاهی کوتاه به مشخصات Huawei Pocket 2

هواوی پاکت 2
عکس : هواوی پاکت 2

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، چهار لنز دوربین (۵۰ مگاپیکسل + ۸ مگاپیکسل + ۱۲ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل) در قاب پشتی Huawei Pocket 2 قرار دارد. صفحه نمایش بیرونی این گوشی هوشمند تاشو درون یک دایره و در پایین ماژول دوربین دیده می‌شود. این دستگاه از یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و OIS (لرزشگیر اپتیکال) برخوردار است که قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

هواوی پاکت ۲ به لولای قطره‌ای مجهز شده که ظاهراً چین خوردگی نمایشگر تاشو را تا ۶۲ درصد کاهش می‌دهد. تراشه Kirin 9000s نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند تاشو را تامین می‌کند. این دستگاه توانایی برقراری ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه را دارد. Pocket 2 از باتری ۴,۵۲۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۶ واتی، به همراه شارژ بی‌سیم ۴۰ واتی، پشتیبانی می‌کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین