با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
افشای جزئیات هواوی نوا 12 و نوا 12 پرو پیش از رونمایی رسمی
عکس : هواوی نوا 12

پستی که اخیراً در انجمن اینترنتی محبوب چینی‌ها به نام ویبو (Weibo) منتشر شده، پوستر رسمی مدل‌های دوگانه هواوی نوا 12 (Huawei nova 12) را به اشتراک گذاشته و به همین واسطه جزئیات خوبی را از نوا 12 و نوا 12 پرو قبل از رونمایی رسمی این دو گوشی فاش کرده است. بر این اساس، به نظر می‌رسد گوشی‌های جدید سری نوا مشخصات خوبی خواهند داشت و به ویژه مدل پرو از تراشه پردازشی کرین 9000S هواوی استفاده می‌کند که پیش‌تر آن را در سری میت 60 دیده‌ایم. با دیجی رو همراه باشید.

هواوی نوا 12 پرو همچنین مجهز به یک صفحه نمایش اولد 120 هرتزی با لبه‌های خمیده خواهد بود که توسط نسل دوم شیشه‌های مقاوم Kunlun محافظت می‌شود. بر اساس آنچه که در پوستر رسمی درج شده، یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی قطعات را در این مدل بر عهده داشته و از شارژ سریع 100 وات پشتیبانی خواهد کرد.

در پشت بدنه نوا 12 پرو یک دوربین سه‌گانه وجود خواهد داشت که سنسور اصلی آن 50 مگاپیکسلی بوده و دوربین‌های کمکی نیز به ترتیب 12 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض با قابلیت فوکوس خودکار و عکاسی ماکرو و 50 مگاپیکسلی از نوع تله فوتو هستند. در لیست مشخصات دوربین این گوشی به تنظیمات دیافراگم متغیر 10 حالته اشاره شده که البته مشخص نیست این تنظیمات به صورت نرم افزاری انجام می‌شوند و یا واقعاً از لنزی با دیافراگم متغیر استفاده شده است. گوشی‌های سری نوا همواره به داشتن دوربین سلفی قدرتمند مشهور بوده‌اند و در اینجا هم ظاهراً از یک دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای 60 مگاپیکسلی فوق عریض استفاده شده است!

از سوی دیگر،‌ مدل استاندارد و معمولی هواوی نوا 12 برخلاف همتای پرو خود از تراشه پردازشی نسبتاً ضعیف‌تر کرین 830 بهره خواهد گرفت و در جلوی بدنه هم به جای دو دوربین 60 مگاپیکسلی تنها یک دوربین 60 مگاپیکسلی خواهد داشت. به نظر می‌رسد صفحه نمایش این مدل همانند مدل پرو یک نمایشگر اولد خمیده با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است و در این بخش تفاوتی بین دو مدل وجود نخواهد داشت. اما در مورد دوربین پشتی یک تفاوت عمده وجود داشته و دوربین تله فوتوی 50 مگاپیکسلی جای خود را به یک واحد ضعیف‌تر 8 مگاپیکسلی داده است. ظرفیت باتری هم در نوا 12 استاندارد 100 میلی آمپر کمتر و برابر 4800 میلی آمپر ساعت خواهد بود و البته حداکثر از شارژ 88 وات پشتیبانی خواهد کرد.

بر اساس گفته‌های منبعی که این اطلاعات را فاش کرده، گوشی‌های سری نوا 12 با قیمت پایه 410 دلاری عرضه خواهند شد اما هنوز هیچ اشاره‌ای به زمان عرضه نشده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین