با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
چگونه هدفون یا اسپیکر بلوتوث را به گوشی‌های اندرویدی متصل کنیم؟
عکس : اتصال هدفون یا اسپیکر بلوتوث را به گوشی‌های اندرویدی

در سال‌های اخیر، ایرفون‌ها و هدفون

های بلوتوثی از محبوبیت بیشتری بین کاربران برخوردار شده‌اند و عده زیادی، از این محصولات برای مکالمه، شنیدن موسیقی و یا مشاهده فیلم و ویدیو استفاده می‌کنند. در ادامه این مطلب، با ما همراه باشید تا نحوه اتصال ایرفون‌ها، هدفون ‌ها یا اسپیکر‌های بلوتوث به گوشی‌های اندرویدی با رابط کاربری One UI را به شما نمایش دهیم.

چگونه هدفون

یا اسپیکر بلوتوث را به گوشی‌‌های اندرویدی متصل کنیم؟

برای اتصال هدفون‌ها یا اسپیکر‌های بلوتوثی به گوشی‌های سامسونگ، ابتدا از روشن بودن بلوتوث گوشی خود مطمئن شوید. برای دسترسی به بخش بلوتوث، با سوایپ از نوار بالایی به سمت پایین بخش تنظیمات سریع را باز کرده و سپس انگشت خود را به مدت چند ثانیه روی گزینه Bluetooth نگه دارید. در سوی دیگر، می‌توانید با مراجعه به منوی تنظیمات گوشی و انتخاب بخش Connections و سپس تپ کردن روی گزینه Bluetooth، وارد منوی تنظیمات این بخش شوید.

در صورتی که از ایرفون‌های اختصاصی سامسونگ مانند گلکسی بادز استفاده می‌کنید؛ این پروسه بسیار آسان است و تنها لازم است تا درب کیس ایرفون خود را در مجاورت گوشی باز کنید. همانطور که می‌بینید؛ این دستگاه روی نمایشگر گوشی آمده و می‌توانید با انتخاب گزینه Connect، به آن وصل شوید.

اگر از هدفون

ها، ایرفون‌ها یا اسپیکر‌هایی با پشتیبانی از قابلیت Fast Pair گوگل استفاده می‌کنید؛ باز هم می‌توانید در چند مرحله ساده، استفاده از دستگاه خود را آغاز کنید. ابتدا دستگاه مورد نظر را روی حالت Pairing قرار داده و پس از نمایش نام آن در منوی بلوتوث، گزینه Connect را انتخاب کنید.

در صورتی که محصول شما پشتیبانی از قابلیت Fast Pair را به همراه ندارد؛ آن را روی حالت Pairing قرار دهید و در منوی بلوتوث گوشی، روی نام آن تپ کنید. پس از چند ثانیه، هدفون، ایرفون یا اسپیکر بلوتوثی شما به گوشی متصل خواهد شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین