با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
اسنپدراگون 6 نسل 1 و نمایشگر خمیده آنر ایکس 50 تأیید شد
عکس : آنر ایکس 50

آنر قرار است گوشی هوشمند ایکس 50 را در تاریخ 5 ژوئیه (14 تیر) رأس ساعت 19:30 به وقت محلی در چین عرضه کند. این برند به تازگی اقدام به انتشار جزئیات نسبتاً زیادی از این گوشی کرده و علاوه بر این، آنر ایکس 50 پیش از رونمایی رسمی در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ (Geekbench) نیز ظاهر شده است. با دیجی رو همراه باشید.

مشخصات بیشتر آنر ایکس 50 تایید شد

آنر تیزرهای بیشتری درباره گوشی هوشمند ایکس 50 در پلتفرم میکروبلاگینگ ویبو منتشر کرده است. یکی از این پوسترها نشان می‌دهند که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 6 نسل 1 نیرو خواهد گرفت. پوستری دیگر نیز جزئیات طراحی و نمایشگر گوشی هوشمند آینده آنر را فاش می‌کند. بر همین اساس، آنر ایکس 50 مجهز به صفحه نمایش منحنی با یک حفره در مرکز و وضوح 1.5K خواهد بود. این دستگاه احتمالاً دارای یک پنل امولد خواهد بود که اسکنر اثر انگشت هم در زیر آن تعبیه شده است.

از نظر طراحی، آنر ایکس 50 دارای یک ماژول دوربین دایره‌ای است که دو سنسور و یک فلاش LED را در خود جای داده است. در حال حاضر تایید شده که ماژول دارای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای و سفید گرادیان به همراه رنگ نارنجی با پنل پشتی چرمی عرضه خواهد شد.

در عین حال، آنر ایکس 50 با شماره مدل ALI-AN00 در نتایج بنچمارک گیک‌بنچ نیز ظاهر شده است. به غیر از مدل پردازنده که رسماً تایید شده، پایگاه داده بنچمارک نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند با 12 گیگابایت حافظه رم همراه بود و با سیستم عامل اندروید 13 از جعبه خارج خواهد شد. البته، گزینه رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی نیز در زمان عرضه وجود خواهد داشت.

در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ، آنر ایکس 50 به ترتیب امتیازهای 606 و 2484 را کسب کرده است.

طبق گواهی 3C، آنر ایکس 50 از شارژ سریع 35 وات پشتیبانی خواهد کرد. هفته آینده و با نزدیک شدن به زمان رونمایی، مطمئناً جزئیات بیشتری در مورد این گوشی منتشر خواهد شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین