با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
هانر 200 مشخصات و دوربین + قیمت Honor 200 pro
عکس : آنر ۲۰۰

قیمت Honor 200 و بررسی مشخصات آن مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار موبایل سایت شات ایکس و به نقل از ایمنا گوشی آنر ۲۰۰ که در ۲۷ می ۲۰۲۴ (۷ خرداد ۱۴۰۳) معرفی شد؛ با تکیه بر قابلیت‌هایی مثل نمایشگر ۱۲۰ هرتزی OLED، تنوع کانفیگ و عرضه نسخه‌ای با ۱۶ گیگ رم، دوربین‌های نسبتاً قوی، شارژدهی خوب و پشتیبانی از آداپتور ۱۰۰ واتی، به احتمال قوی می‌تواند انتظاراتمان را یک گوشی میان رده برطرف کند.


بررسی گوشی آنر ۲۰۰

آنر یکی از قدیمی‌ترین برندهایی است که وارد بازار ایران شد و گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه و با قابلیت‌های جالب رو در اختیار مشتریان ایرانی گذاشت. این گوشی‌ها، علاوه بر اینکه قیمت مناسب‌تری در مقایسه با رقبای قدری مثل سامسونگ داشتند، هم از لحاظ ظاهری و هم سخت افزار داخلی، می‌توانستند به راحتی به یکی از گزینه‌های با ارزش خرید بالا برای مخاطب تبدیل شوند و در اکثر مواقع هم، گوی رقابت رو از دست سامسونگ درمی‌آوردند. همین روند، تا به امروز هم حفظ شده و هر دو مدل جدید آنر یعنی Honor 200 و نسخه پرو این گوشی، هم ظاهر جذاب و هم امکانات قابل توجهی دارند.

تاریخ معرفی

۲۷ مه ۲۰۲۴

وضعیت عرضه

عرضه شده

تاریخ عرضه

۳۱ مه ۲۰۲۴

نوع سیستم‌عامل

اندروید

سیستم‌عامل در زمان عرضه

اندروید ۱۴

ابعاد

۱۶۱.۵ در ۷۴.۶ در ۷.۷ میلی‌متر

وزن

۱۸۷ گرم

رنگ

مشکی نقره‌ای آبی صورتی

ابعاد نمایشگر

۶.۷ اینچ

مدل تراشه

Qualcomm SM7550-AB Snapdragon 7 Gen 3

ظرفیت باتری

۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت

باتری گوشی آنر ۲۰۰

فرقی ندارد که یک گوشی، اقتصادی باشد یا میان رده و پرچمدار؛ در هر حالت، باتری و شارژدهی دستگاه یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی است که اثرگذاری زیادی روی ارزش خرید یک مدل دارد. آنر ۲۰۰ در این بخش سربلند است و با بهره مندی از یک باتری ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعتی که نسبت به نسل قبل، ۲۰۰ میلی آمپر افزایش ظرفیت داشته، ساعت‌های زیادی در روز شما را همراهی می‌کند.

گوشی آنر ۲۰۰
عکس : گوشی آنر ۲۰۰

از نظر شارژدهی، این باتری حتی در استفاده‌های سنگین (مثل بازی کردن بدون توقف) تا ۱ روز دوام می‌آورد که یک نتیجه عالی برای یک گوشی میان رده است و از این نظر، آنر یک سر و گردن از بسیاری از مدل‌های بازار بهتر است.

دوربین گوشی آنر ۲۰۰

مهمترین تغییر Honor 200 در بخش دوربین در مقایسه با نسل گذشته‌اش، اضافه شدن دوربین تله فوتو به مجموعه دوربین‌های پشتی این گوشی است.

وضوح دوربین‌های اصلی، اولتراواید و سلفی، کماکان برابر با ۵۰، ۱۲ و ۵۰ مگاپیکسل است و همانی است که در آنر ۱۰۰ داشتیم؛ اما اضافه شدن دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله فوتو و البته، همکاری آنر با استودیو فرانسوی Harcourt برای اضافه کردن ویژگی خاصی که عکس‌های پرتره بهتری رو ثبت می‌کند، می‌تواند عملکرد دوربین آنر ۲۰۰ رو یک سر و گردن بهتر از نسل قبل کند.

قیمت گوشی آنر ۲۰۰

۲۵۶-۱۲؛ قیمت از ۳۱,۷۸۰,۰۰۰ تومان

۵۱۲-۱۲؛ قیمت از ۳۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت گوشی آنر ۲۰۰ پرو

۵۱۲-۱۲؛ قیمت از ۴۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین