با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ترنجی
ترنجی
تقویم
- 23 اردیبهشت 1403
سهیل سلیمانی نویسنده : سهیل سلیمانی
.
رندر های آنر ۲۰۰ پرو جعلی است
عکس : آنر ۲۰۰ پرو

چندی پیش شاهد رونمایی آنر ۲۰۰ لایت برای عرضه در بازار جهانی بودیم. انتظار می‌رود که دو عضو جدید به این سری از تلفن های هوشمند آنر اضافه شود.

به گزارش سرویس اخبار موبایل سایت شات ایکس و به نقل از ترنجی به‌تازگی رندر های آنر ۲۰۰ پرو در شبکه اجتماعی چینی ویبو ظاهر شده است. کمی بعد، این تصاویر در توییتر نیز به اشتراک گذاشته شد. هم‌اکنون اما به‌طور رسمی تأیید شده که رندر های Honor 200 Pro جعلی بوده‌اند.

آنر ۲۰۰ پرو کمتر از ۲۰ روز دیگر معرفی خواهد شد؟

جیانگ هیرونگ، مدیر بازاریابی آنر چین، در پاسخ به رندر هایی که ادعا می‌شد مربوط به آنر ۲۰۰ پرو هستند، گفت که تصاویر منتشر شده «جعلی» بوده‌اند. وی اشاره کرد که Honor 200 Pro قطعا طراحی بهتری خواهد داشت. با این اوصاف، طراحی Honor 200 و 200 Pro همچنان یک راز باقی می‌ماند.

رندر فیک آنر ۲۰۰ پرو
عکس : رندر فیک آنر ۲۰۰ پرو

شایعاتی درباره آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو منتشر شده است. این گوشی های هوشمند در میان داده های گواهی 3C مشاهده شده‌اند و انتظار داریم که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی کنند. اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که گوشی های سری Honor 200 دارای یک صفحه نمایش خمیده OLED با چهار لبه خمیده و رزولوشن 1.5K خواهند بود. احتمالا مدل پرو از دوربین سلفی دوگانه برخوردار بوده که درون یک پانچ هول کپسولی شکل قرار خواهد گرفت.

گفته می‌شود که تراشه Snapdragon 8s Gen 3 نیروی پردازشی مورد نیاز آنر ۲۰۰ را تامین خواهد کرد. همچنین ممکن است آنر ۲۰۰ پرو به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شود. برای یادآوری، Honor 100 و 100 Pro که در نوامبر ۲۰۲۳ معرفی شدند، از تراشه های اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار بودند.

اطلاعاتی که به تازگی به بیرون درز کردند نشان می‌دهند که گوشی‌های جدید سری آنر ۲۰۰ احتمالاً تا پایان ماه جاری میلادی معرفی خواهند شد. اگر این شایعه صحت داشته باشد به زودی شاهد انتشار اعلامیه های رسمی در مورد این دو تلفن هوشمند از سوی برند آنر خواهیم بود. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر درباره سری Honor 200، آن را با شما در ترنجی به اشتراک خواهیم گذاشت.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین