با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
رونمایی آنر از Honor V Purse گوشی تلفن به شکل کیف زنانه
عکس : آنر وی پورس - Honor V Purse گوشی تلفن به شکل کیف زنانه

برند آنر در نمایشگاه IFA امسال از Concept یا طراحی اولیه یک گوشی تاشو جدید رونمایی کرد که میشه گفت یکی از عجیب ترین و کیوت ترین طراحی هایی که تا به حال توی دنیای گوشی های هوشمند دیدیم، محسوب میشه! گوشی Honor V Purse یه گوشی تاشو که بر خلاف گوشی های تاشو دیگه بازار از یه نمایشگر بیرونی بزرگ به جای نمایشگر داخلی بزرگ استفاده میکنه و نکته عجیب تر و جالب ترش طراحی گوشی به سبک یه کیف زنونه است و آنر این گوشی رو مخصوص بانوان طراحی کرده. با موبونیوز همراه باشید تا بیشتر با مشخصات، قابلیت ها و طراحی گوشی Honor V Purse آشنا بشید.

 

بررسی طراحی و ظاهر گوشی Honor V Purse

از لحاظ ظاهری گوشی شبیه به هواوی Mate Xs 2 ساخته شده و از صفحه نمایش خمیده بیرونی استفاده میکنه که کاملا دور گوشی رو فرا گرفته و یه نمایشگر بیرونی بزرگ و نازک رو به شما میده. در یک بخش از نمایشگر بیرونی گوشی یه طراحی مستطیلی شکل داریم که سه تا سنسور گوشی درونش قرار گرفته و یه حالتی شبیه به دسته کیف پیدا کرده و محلی برای قرار گرفتن دسته و بندهای قابل تغییر داره. از لحاظ ابعاد یه گوشی تاشو بسیار نازک به حساب میاد و حدود 9 میلی متر قطر داره که در حد و اندازه بعضی گوشی های پرچمداره و یکی از نازک ترین گوشی های تاشو ساخته شده به حساب میاد.

بررسی طراحی و ظاهر گوشی <strong>Honor V Purse</strong>

آنر از طراحی این گوشی به عنوان یه نوع فشن فیزیکال-دیجیتال نام میبره که طراحی فیزیکالی مثل بندها و دسته های این گوشی رو با طراحی های خاص و متفاوت برای استایل های نمایشگر همیشه روشن ترکیب کرده. هدف آنر این بوده که شما با استفاده از دسته های قابل تعویض و استایل های متنوع صفحه نمایش همیشه روشن (AOD) که کاملا گوشی رو در بر میگیره، بتونید با توجه به تیپ و استایلی که میخواید بزنید این کیف-گوشی رو شخصی سازی کنید و با ظاهرتون ستش کنید. آنر گفته با کمک از هنرمندان مختلف در سطح جهان و ایجاد طرح های مختلف و استفاده از سنسورهای مختلف روی نمایشگر که از سنسور نور و تماسی که با شما داره بتونه با توجه به شرایط و لباس های مختلف، استایل نمایشگر همیشه روشن رو مناسب با تیپ شما تغییر بده. البته این موارد از اهداف آنره و چیز خاصی در این مورد به نمایش گذاشته نشد.

بررسی طراحی و ظاهر گوشی <strong>Honor V Purse</strong>

البته این گوشی با این طراحی که کار دزدها رو راحت و یه سره میکنه! هنوز در مرحله طراحی اولیه قرار داره و شاید هیچ وقت با این استایل به بازار عرضه نشه اما ممکنه با یه سری تغییرات کوچیک در بعضی بازارهای محدود عرضه بشه. برند آنر با معرفی این گوشی نشون داده که شرکت های چینی فقط مشغول کپی برداری از برندهای معروف نیستن و اگه دنبال گوشی های تاشو با طراحی ها خلاقانه میگردید باید سراغ برندهای مثل هواوی و آنر برید.

 

بررسی سخت افزار و مشخصات فنی Honor V Purse

در مورد سخت افزار گوشی اطلاعات زیادی توسط آنر منتشر نشده ولی آنر در مورد لولا گفته که تا حدود 400 هزار بار در برابر خم شدن تست شده و از یه لولای بسیار مقاوم برای این محصول استفاده شده. این نکته برای یه گوشی تاشو که به سمت بیرون باز میشه یه نکته مثبت به حساب میاد، چون بیشتر گوشی های تاشو با یه لولا تاشو به سمت داخل ساخته میشن.

بررسی سخت افزار و مشخصات فنی <strong>Honor V Purse</strong>

آنر در ساخت این گوشی از مواد بازیافتی بیشتری استفاده کرده و دسته و بندها از چرم مصنوعی ساخته شدن و آنر با ساخت این محصول قصد داره که به تولیدکنندگان لباس ها و در کل افرادی که در حوزه Fashion فعالیت میکنن نشون بده که میشه با یه طراحی خاص و ترکیب دنیای دیجیتال با دنیای لباس و مد باعث شده که خریدهای اضافه و ظاهری کمتر بشه تا با تولید محصولات کمتر، به محیط زیست آسیب کمتری وارد بشه و مصرف کنندگان از محصولاتی که خریداری میکنن مدت زمانی بیشتر و طولانی تری استفاده کنن.

بررسی سخت افزار و مشخصات فنی <strong>Honor V Purse</strong>

 

 سخن پایانی

گوشی های هوشمند در دنیای امروز به عنوان کیف پول، محل نگه داری اسناد و مدارک و همچنین کنترل شما برای بیشتر ابزار و گجت های خونه و ماشین به حساب میان، پس استفاده از یه گوشی به عنوان کیف شاید خیلی چیز عجیب و نامربوطی نباشه و بتونه توی دنیای امروز ما که گوشی های هوشمند تمامی ابعاد زندگی ما رو در بر گرفتن جایی داشته باشه. به نظر شما این طراحی اولیه میتونه کاربردی و جالب باشه و جایی توی زندگی روزمره داشته باشه؟

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین