با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
اپل ویژن پرو احتمالا در ماه مارس سال آینده میلادی عرضه خواهد شد
عکس : اپل ویژن پرو

خبرنگار برجسته بلومبرگ، مارک گرمن، در جدیدترین نسخه خبرنامه هفتگی خود به نام Power ON ادعا کرده که هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو در ماه مارس سال آینده میلادی عرضه خواهد شد. این زمان‌بندی محمتل‌ترین زمان عرضه رسمی اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل به شمار می‌رود.

این تحلیلگر شناخته‌شده محصولات اپل همچنین گفته که اپل در ابتدا قصد داشته ویژن پرو را در ماه ژانویه ۲۰۲۴ روانه بازار کند ولی کوپرتینونشین‌ها ظاهرا از برنامه اصلی خود عقب هستند و هنوز آزمایش‌های نهایی را روی این پوشیدنی هوشمند اجرا می‌کنند.

گزارش شده که اپل هدست ویژن پرو را تنها با وقت قبلی و از طریق فروشگاه‌ها و یا وبسایت اختصاصی خود به فروش خواهند رساند. در این رابطه، هدست اپل از طریق فروشندگان شخص ثالث عرضه نمی‌شود تا غول فناوری آمریکایی با دقت بیشتری روند فروش ویژن پرو را زیر نظر بگیرد.

شایان ذکر است که ویژن پرو با لوازم جانبی متعددی مانند لنز‌های طبی و هدبندهای با اندازه مختلف همراه خواهد شد. البته کاربران باید این لوازم جانبی را به صورت جداگانه خریداری نمایند.

در نهایت باید اشاره کرد که اپل به آرامی در حال آماده‌سازی برای عرضه هدست ویژن پرو است. برای مثال، آخرین نسخه بتا visionOS از قابلیت بارگذاری محتوا بهره می‌برد و یا بتا iOS 17.2 نیز به برخی از ویژگی‌های این هدست مانند AirPlay Receiver و پخش ویدئو‌های سه‌بعدی Spatial مجهز شده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین