با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
اسپیکر، ایربادز، هدفون و بلندگوهای خانگی؛ با محصولات JBL در نمایشگاه IFA 2023 آشنا شوید
عکس : هدفون بی‌سیم JBL

چیزی به شروع برگزاری نمایشگاه IFA 2023 نمانده است؛ این رویداد که قرار است از 1 سپتامبر 2023 (جمعه 10 شهریور) به طور رسمی در ساختمان Messe برلین آغاز شود، تا سه‌شنبه یعنی 5 سپتامبر (14 شهریور 1402) ادامه خواهد داشت.

برندها و شرکت‌های زیادی از این فرصت فوق‌العاده استفاده می‌کنند تا علاوه بر به نمایش گذاشتن محصولات و فناوری‌های جدید، توجه علاقمندان زیادی را به خود جلب کنند. یکی از این شرکت‌ها، JBL نام دارد.

این کمپانی که موفق شده در طی این سال‌ها در صنعت تولید فناوری‌های جدید و لوازم تکنولوژی در جایگاه بخصوصی قرار گیرد، باز هم سعی دارد در مراسم ایفا 2023 به زیبایی بدرخشد!

ما آیا این شرکت با دست پر به مراسم خواهد آمد؟ باید گفت که تا قبل از شروع نمایشگاه، هنوز به طور قطعی نمی‌توانیم درباره پاسخ این سوال اظهار نظر کنیم، ولی JBL یکی از شرکت‌های موفق در این عرصه به شمار می‌رود و گفته می‌شود که قصد دارد در IFA 2023 از چند مدل اسپیکر جدید رونمایی کند!

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، بنظر می‌رسد که این کمپانی می‌خواهد در این رویداد چند محصول جدید را معرفی کند؛ این محصولات شامل سه بلندگوی هوشمند، به همراه دو هدفون بی‌سیم جدید با قابلیت حذف نویز فعال، یک ایرباد گوش باز (معروف به open-ear) به‌ علاوه یک بلندگوی بلوتوثی جدید هستند.

این اسپیکر بلوتوثی قرار است به سری اسپیکرهای PartyBox این شرکت بپیوندد. در ادامه خلاصه‌ای از تمام محصولات صوتی جدید JBL که در رویداد ایفا 2023 رونمایی خواهند شد را ارائه کرده‌ایم، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سری بلندگوهای خانگی هوشمند JBL Authentics

اسپیکر JBL Authentics به عنوان سری جدید اسپیکرهای مالتی‌روم هوشمند شناخته می‌شود که ظاهری چرمی داشته و مجهز به شبکه‌های اسپیکر Quadrex است.کمپانی در ساخت این محصول از اسپیکر JBL L100 این شرکت در دهه 1970 الهام گرفت. علیرغم ظاهر قدیمی این اسپیکر، فناوری‌های جدیدی همچون اتصال وای‌فای، بلوتوث و همچنین دستیار صوتی ترکیبی الکسا و گوگل در آن وجود دارد. علاوه بر مواردی که گفته شد، فناوری Dolby Atmos موجود در آن نیز موجب می‌شود که صدای بهتر و واضح‌تری را بشنویم.

اسپیکر هوشمند JBL Authentics 500 با قیمت 579 پوند یا 629 یورو عرضه می‌شود. توان کل خروجی آن 270 وات است و از سه بلندگوی بسامد بالا 1 اینچی و سه بلندگوی بسامد پایین 2.75 اینچی با ساب ووفر 6.5 اینچی استفاده می‌کند.

یکی دیگر از مدل‌های این اسپیکر شامل JBL Authentics 300 است که به باتری داخلی مجهز شده و برای پخش 8 ساعته مناسب خواهد بود. قیمت آن چیزی حدود 379 پوند یا 429 یورو است و از یک جفت بلندگوی بسامد بالای 1 اینچی با یک بلندگوی با بسامد پایین 5 اینچی با برد کامل و یک رادیاتور بیس غیر فعال 6 اینچی برخوردار می‌شود.

نوع دیگر این اسپیکر که JBL Authentics 200 نام گرفته، کوچکترین مدل سری جدید است و قیمتی معادل 299 پوند یا 329 یورو دارد. این اسپیکر نیز مانند Authentics 500 یک اسپیکر خانگی محسوب می‌شود، بنابراین هیچ بسته باتری در آن وجود ندارد ولی تمام اتصالات و دستیار هوشمند دو مدل دیگر را در اختیار دارد.

این مدل به یک جفت بلندگوی بسامد بالای 1 اینچی، یک بلندگوی بسامد پایین 5 اینچی و یک رادیاتور بیس غیرفعال 6 اینچی مجهز شده است.

کمپانی JBL درباره نرم‌افزار JBL One اینچینن گفت که راه‌اندازی و استفاده از آن بسیار آسان است و کاربران می‌توانند از امکاناتی همچون ایرپلی، الکسا، مالتی روم موزیک، اسپاتیفای کانکت و کروم کست بهره ببرند. با تنظیم هر کدام از این موارد، امکان سفارشی‌سازی دستگاه وجود دارد، بنابراین کاربران در گوش دادن به موسیقی تجربه بهتری کسب خواهند کرد.

کمپانی درباره محافظت از محیط زیست نیز اطلاعاتی ارائه کرد و گفت که سری JBL Authentics از 100 درصد پارچه بازیافتی، 85 درصد پلاستیک بازیافتی و 50 درصد آلومینیوم بازیافتی ساخته شده است!

همه مدل‌ها از اواسط سپتامبر 2023 در رنگ مشکی در وب سایت JBL در دسترس علاقمندان قرار خواهند گرفت.

هدفون بی‌سیم JBL Live 770NC و 670NC

دو مدل هدفون JBL Live 770NC و JBL Live 670NC از جمله جدیدترین محصولات این شرکت هستند که در سری هدفون‌های JBL Live قرار می‌گیرند. قرار است که این دو مدل با قابلیت حذف نویز جایگزین هدفون JBL Live 660NC شوند.

کارستن اولسن، رییس بخش صوتی این شرکت، درباره این هدفون‌ها گفت که مدل‌های جدید از فناوری‌های قابل‌توجهی استفاده می‌کنند و به زودی بروزرسانی آنها نیز ارائه خواهد شد.

هر دوی این مدل‌ها به قابلیت حذف نویز تطبیقی با فناوری Smart Ambient مجهز شده‌اند، همچنین ویژگی‌های شخصی‌سازی پیشرفته‌ای از طریق فناوری پیشرفته Personi-Fi 2.0 هارمن و درایورهای دینامیک 40 میلی‌متری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

فناوری JBL Spatial Sound و بلوتوث 5.3 در هدفون‌ها قرار می‌گیرد، البته کمی پس از عرضه، فناوری LE Audio نیز به سبستم اضافه خواهد شد.

مدل Live 660NC می‌توانست حداکثر تا 50 ساعت در پخش دوام بیاورد، این زمان در مدل جدید به حداکثر 65 ساعت پخش افزایش یافته است. با 5 دقیقه شارژ سریع دستگاه می‌توان تا 4 ساعت از آن استفاده کرد.

محصول JBL Live 770NC قیمتی معادل با 159 پوند یا 179 یورو دارد. این در حالی است که مدل دیگر یعنی JBL Live 670NC با قیمت 119 پوند یا 129 یورو به فروش خواهد رسید.

ایربادز JBL Soundgear Sense مدل گوش باز

ایرباد Soundgear Sense که به عنوان هدفون گوش باز بی‌سیم JBL شناخته می‌شود، برای انواع فعالیت‌های ورزشی ساخته شده‌ است.

کمپانی JBL موفق شده که برای این مدل به استاندارد IP54 یا همان محافظت در برابر عرق، گرد و غبار و بارندگی دست پیدا کند. این مدل طوری طراحی شده که بدون بستن مجرای گوش، روی گوش قرار می‌گیرد.

کاربر می‌تواند به راحتی جای ایرباد را روی گوش خود تغییر داده تا احساس راحتی بیشتری را تجربه کند. برای اینکه میزان آسیب به ایربادز کاهش یابد و یا درصد گم شدن آن پایین بیاید، کمپانی از یک بند پشت گردنی نیز استفاده کرده است.

فناوری OpenSound JBL نیز به کاربر کمک می‌کند تا ارتباط خود را با محیط اطراف از دست ندهد. معمولا محصولات گوش باز با صدای پایین شناخته می‌شوند؛ اما JBL درباره این اتفاق اینچنین گفت که به لطف درایورهای 16.2 میلی‌متری و تقویت‌کننده بیس، شاهد چنین چیزی در این ایرباد نخواهیم بود.

شما می‌توانید از یکپارچه‌سازی این محصول با تمام دستگاه‌ها لذت ببرید؛ برای بالا رفتن کیفیت تماس نیز چهار میکروفون یکپارچه در ایرباد Soundgear Sense قرار گرفته است. بدون شک، کاربران می‌توانند از تجربه صدای استثنایی آن بهره‌مند شوند!

کمپانی JBL درباره زمان عرضه این محصول گفت که باید تا پایان ماه سپتامبر منتظر عرضه آن به بازارها باشیم؛ قیمت JBL Soundgear Sense نیز برابر با 129 پوند یا 149 یورو است. علاقمندان می‌توانند آن را در رنگ‌بندی سیاه یا سفید خریداری کنند.

اسپیکر بی‌سیم JBL PartyBox Ultimate

این شرکت حسابی در بخش تولید محصولات صوتی پیشرفت کرده است! اکنون قصد داریم اطلاعاتی از اسپیکر بی‌سیم PartyBox Ultimate به شما ارائه کنیم.

اسپیکر PartyBox Ultimate به استاندارد IPX4 یا محافظت در برابر قطرات آب مجهز شده است. این محصول چرخ‌های قدرتمندی دارد تا به راحتی جابجا شود و برای گرفتن آسان‌تر از دستگیره در آن استفاده شده است.

این محصول به فناوری Original Pro Sound JBL مجهز شده و دارای دو درایور بلندگوی متوسط با حساسیت بالا و بلندگوی بسامد بالای دوگانه و همچنین یک جفت ساب ووفر 9 اینچی است.

بنظر می‌رسد که هیچ خروجی برقی در این محصول وجود ندارد ولی بیس عالی و فوق‌العاده آن موجب می‌شود که با امواج موسیقی بتوانید مساحتی به اندازه دو زمین بسکتبال را تکان دهید!

اسپیکر بی‌سیم JBL PartyBox Ultimate از فناوری Dolby Atmos و افکت‌های نوری چند بعدی جدید که با موسیقی سازگار می‌شوند برخوردار است. این مدل نیز مانند دیگر محصولاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم، از سپتامبر وارد بازار می‌شود.

قیمتی که برای اسپیکر JBL PartyBox Ultimate در نظر گرفته شده، معادل 1299 پوند یا 1499 یورو خواهد بود! برای اطلاعات بیشتر، اخبار جدید سایت را دنبال کنید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین