با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ساخت نوعی تراشه برای قرارگیری در زیر پوست و استفاده به جای کلید
عکس : ساخت نوعی تراشه برای قرارگیری در زیر پوست و استفاده به جای کلید

در آینده می توان به جای کلید ها و رمزهای عبور حتی به صورت دیجیتالی از تراش ه های جایگزین استفاده کرد. این تراش ه ها با کاشت زیر پوست به خوبی قادر خواهند بود از دارایی های افراد محافظت کنند.

میانا ویندال، مهندس نرم افزار تاکنون ۲۵ تراشه از انواع مختلف را برای خود مورد استفاده قرار داده است. وی در مورد استفاده از این تراشه ها گفته است: در برخی موارد استفاده از آنها در زیر پوست ممکن است اذیت کننده باشد اما در حالت کلی چندان قابل توجه نیستند.

ویندال برای معرفی این فناوری در کنفرانس امنیتی DEF سخنرانی کرد. به گفته وی این فناوری می تواند به کمک برنامه نویسی در مواردی مانند اسکن درب ساختمان و اداره به کار رود.

ویندال در این مورد گفته است: فناوری RFID که در این تراشه به کار رفته هنوز نتوانسته به پتانسیل کامل خود برسد و مردم آن را مانند فریب و حقه در نظر میگیرند. اما کاشت تراشه در زیر پوست می تواند به خوبی از اطلاعات و دارایی ها محافظت کرده و بدین ترتیب همه چیز در همه جا همراه شماست. گدافسترا، بنیان گذار کاشت تراشه نیز در این مورد می گوید: این ایمپلنت ها مانند آنچه که در فیلم های هالیوودی مشاهده میشود نخواهند بود. بلکه بدون داشتن دستگاه خوانش در اطراف خود نمی توانند فعال باشند.

در واقع این ایمپلنت ها دامنه خوانش بسیار محدود دارند و تنها می توانند به عنوان سوئیچ خودرو، کلید خانه و یا دیگر کاربردهای کوچک استفاده شوند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین