لاجیتک سال ۲۰۱۷ شرکت سازنده هدستهای گیمینگ استرو را به مبلغ ۸۵ میلیون دلار خریداری کرد. این شرکت همچنین یکسال بعد شرکت سازنده میکروفون بلو را نیز با قیمت ۱۷۷ میلیون دلار تصاحب کرد. این شرکت حالا اعلام کرده سرانجام هر دو برند را در لاجیتک G ترکیب خواهد کرد. برند Logitech G گیمرها و استریمرها را هدف قرار داده است.
لاجیتک اما میگوید فعالیت Astro کماکان ادامه خواهد داشت درحالیکه برند بلو به کلی حذف خواهد شد. این شرکت اعلام کرده کماکان برند Yeti را برای میکروفونهای بلو حفظ میکند اما دیگر خبری از لوگوی Blue نخواهد بود.
در حال حاضر لاجیتک کماکان میکروفونمهای سری Yeti و Snowball را در وبسایت خود میفروشد. با اینحال دیگر لینکی به وبسایت بلو یا صفحه محصول قدیمی آن وجود ندارد. لاجیتک تنها به فناوری Blue VO!CE در این میکروفونها اشاره کرده است. این درحالیست که وبسایت Astrogaming.com کماکان پابرجاست.
این حرکت لاجیتک کمی عجیب به نظر میرسد. رقبای این شرکت مثل کورسیر یا اچپی چنین اقدامی انجام ندادهاند. خوب است بدانید کورسیر صاحب برند Scuf Gaming و Elgato محسوب میشود و کماکان این محصولات را با همان برند آشنا عرضه میکند. همچنین اچپی صاحب برند HyperX کماکان هدستهای خود را با این برند میفروشد.
جالب است بدانید حتی خود لاجیتک هم برند Ultimate Ears را از بین نبرد. این برند سازنده هدفون و اسپیکر در سال ۲۰۰۸ توسط لاجیتک به مبلغ ۳۴ میلیون دلار تصاحب شد و کماکان محصولات آن را خصوصاً در زمینه IEM برای حرفهایها میتوانید پیدا کنید.
حذف برند بلو میتواند برای علاقمندان آن خبر بدی باشد. میکروفونهای این شرکت نهتنها از نظر صدا بلکه ظاهری شهرت و علاقمندان زیادی دارد و شاید بهتر بود لاجیتک کماکان این برند را حفظ میکرد. گفتنی است بلو در زمان فعالیت خود حتی چند هدفون نیز تولید کرد که به دلیل طراحی خاص و آمپ داخلی منحصربهفرد بودند.