با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
هواوی اس‌اس‌دی eKitStor Xtreme 200 را روانه بازار کرد
عکس : اس‌اس‌دی eKitStor Xtreme 200
.

هواوی تصمیم گرفته است تا از‌طریق جدیدترین محصول خود، درایو حالت جامد eKitStor Xtreme 200، دوباره وارد بازار درایو SSD شود. برای کسانی که نمی‌دانند، این اولین تلاش هواوی در بازار ذخیره‌سازی نیست؛ اما Xtreme 200 واقعاً اولین محصول درایو حالت جامد مصرف‌کننده‌ی آن است و این شرکت به‌دنبال تغییر از بخش مشتری به بخش مصرف‌کننده است.



به گزارش سرویس اخبار سخت افزار سایت شات ایکس و به نقل از تکناک از‌نظر مشخصات کلی، هواوی که تحت‌تأثیر تحریم قرار دارد، موفق نشده است از اجزای نسل جدید استفاده کند؛ اما همچنان اجزا و ویژگی‌های مناسبی را یکپارچه کرده است. درایو اس‌اس‌دی eKitStor Xtreme 200 هواوی رابط Gen4 دارد که با‌توجه‌به ورود نسل پنجم این فناوری به بازار نسل قبلی محسوب می‌شود؛ اما همچنان گزینه‌ی مناسبی برای بازارهای امروزی است.




eKitStor Xtreme 200
عکس : eKitStor Xtreme 200

این درایو SSD با مشخصات پروتکل NVMe 2.0 مطابقت دارد و ازنظر سرعت خواندن و نوشتن به‌ترتیب به ۷۴۰۰ و ۶۷۰۰ مگابایت‌بر‌ثانیه می‌رسد. همچنین، IOPS خواندن و نوشتن تصادفی حداکثر ۱/۱ میلیونی دارد. این درایو حالت جامد که مبتنی‌بر فناوری قدیمی‌تر است، از DRAM داخلی بی‌بهره است؛ اما از فناوری HMB (حافظه‌ی بافر میزبان) بهره می‌برد که نوعی جبران برای نبود DRAM است.



اس اس دی eKitStor Xtreme 200
عکس : اس اس دی eKitStor Xtreme 200

ازنظر ظرفیت، درایو حالت جامد eKitStor Xtreme 200 در ظرفیت‌های ۵۱۲ گیگابایت و ۱ و ۲ و ۴ ترابایت عرضه می‌شود و قیمت پیکربندی پایه‌ی آن ۶۰۸/۴ یوان (۸۳ دلار آمریکا) و تا ۳,۷۹۳/۴ یوان (۵۲۲ دلار آمریکا) است. هواوی اطلاعاتی درباره‌ی فناوری به‌کار‌رفته در درایو حالت جامد جدید مصرف‌کننده‌ی خود منتشر نکرده است؛ اما به‌نظر می‌رسد مبتنی‌بر کنترلر Gen4 داخلی باشد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین