با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
هواوی فری بادز SE 2 را با ۴۰ ساعت شارژدهی معرفی کرد
عکس : هواوی فری بادز SE 2

هواوی جدیدترین ایرباد بی‌سیم خود با نام فری بادز SE 2 را معرفی کرد. این هدفون اقتصادی قابلیت‌های خوبی را با هم ترکیب کرده تا تجربه صوتی بی‌نظیری را در اختیار کاربران قرار دهد. FreeBuds SE 2 جانشین فری بادز SE شده که سال گذشته میلادی معرفی شد.

این ایرباد از یک طراحی جذاب و ارگونومیک داخل گوشی بهه می‌برد که لذت گوش دادن بی‌وقفه را برای ساعت‌ها تضمین خواهد کرد. وزن هر کدام از گوشی‌های این ایرباد فقط 3.8 گرم است که آن را تبدیل به یک دستگاه سبک‌وزن می‌کند و راحتی قابل‌توجهی را بدون قربانی کردن استایل ارائه کرده است.

فری بادز SE 2 از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند که اتصال پایدار و کم‌تاخیری را ارائه خواهد کرد. این اتصال باعث ارائه یک تجربه صوتی فراگیر با کمترین تاخیر و مصرف انرژی پایین خواهد شد.

همچنین امکان جفت کردن این ایرباد با سایر دستگاه‌های هواوی به‌راحتی وجود دارد. برای این کار، فقط کافی است که کیس شارژ آن را باز کنید تا هدفون به طور خودکار وارد حالت جفت شدن شود. با نزدیک کردن ایرباد به گوشی‌های هوشمند هواوی یک نوتیفیکیشن فوری برای جفت کردن سریع نمایش داده خواهد شد.

فری بادز SE 2 قادر است با یکبار شارژ تا 9 ساعت پخش مداوم و تا 40 ساعت زمان پخش مجموع (با باتری کیس) را ارائه دهد و این اطمینان را به شما خواهد داد که هرگز در حین حرکت شارژش تمام نخواهد شد. این ایرباد همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و با یک 10 دقیقه‌ شارژ می‌تواند تا 3 ساعت موسیقی پخش کند.

ایرباد جدید هواوی با اپلیکیشن Huawei Smart Life یکپارچه شده و با داشتن قابلیت‌های مختلف باعث بهبود تجربه کاربری خواهد شد. کاربران همچنین می‌توانند درصد باتری آن را کنترل و دستورات لمسی ایرباد را از طریق اپلیکیشن مذکور شخصی‌سازی کنند.

پیش‌سفارش هوآوی فری بادز SE 2 هم‌اکنون در چین به قیمت 179 یوان (25 دلار) آغاز شده است

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین