با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تصاویر رسمی سامسونگ گلکسی بادز FE با مدل‌های رنگی مختلف منتشر شد
عکس : گلکسی بادز FE

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت سامسونگ به‌زودی با برگزاری یک رویداد اختصاصی از دستگاه‌های جدید سری Fan Edition خود رونمایی خواهد کرد. این دستگاه‌ها شامل تبلت‌های گلکسی تب S9 FE و گلکسی تب S9 FE پلاس، ایرفون‌های گلکسی بادز FE و احتمالا گوشی هوشمند گلکسی S23 FE هستند.

گزارش‌های اخیر دربردارنده جزئیاتی پیرامون ارزان‌‌ترین ایربادهای TWS سامسونگ با نام گلکسی بادز FE هستند. گزارش جدیدی که توسط وبسایت Winfuture.de منتشر شده است؛ تصاویر جدیدی از گلکسی بادز FE را در خود جای داده است. همچنین این گزارش شامل جزئیات جدیدی درباره ایربادهای آینده سامسونگ هستند.

بر اساس اعلام این گزارش، گلکسی بادز FE با دو رنگ‌آمیزی مختلف شامل خاکستری تیره (Graphite Gray) و سفید (White) روانه بازار خواهد شد. این ایربادها در مقایسه با تولیدات برتر کمپانی مانند گلکسی بادز 2 پرو و گلکسی بادز 2 از طراحی ساده‌تری برخوردار هستند.

پوسته خارجی ایرفون‌های سامسونگ گلکسی بادز FE دارای یک ناحیه خاص حساس به لمس برای کنترل پخش رسانه از طریق ضربات ساده انگشت است. سامسونگ در بخش داخلی گلکسی بادز FE از یک درایور صوتی 12 میلی‌متری منفرد بهره گرفته که بر بهبود عملکرد باس تمرکز دارد.

اگرچه اطلاعات مربوط به شارژدهی باتری سامسونگ گلکسی بادز FE کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند؛ اما این ایرفون‌ها از طریق پین‌های استاندارد پوگو تعبیه شده در کیس شارژ تغذیه می‌شوند. کیس شارژ نیز به نوبه خود از طریق درگاه USB-C به منبع تغذیه متصل می‌شود.

متاسفانه این گزارش فاقد هرگونه جزئیات دیگری پیرامون مشخصات گلکسی بادز FE است. از آنجا که گلکسی بادز FE یک محصول مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود؛ لذا سامسونگ احتمالا از ارائه برخی ویژگی‌های پیشرفته نظیر قابلیت حذف نویز فعال (ANC) صرفنظر خواهد کرد.

از جنبه قیمت‌گذاری نیز سامسونگ گلکسی بادز FE با قیمت‌‌گذاری خرده فروشی پیشنهادی تولیدکننده رسمی معادل 99.99 دلار در ایالات‌متحده عرضه می‌شود. همچنین خرده فروشی‌های اروپایی نیز برچسب قیمتی 88.90 یورویی را برای این محصول پیشنهاد می‌کنند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین