با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تکناک
تکناک
تقویم
- 30 اردیبهشت 1403
 امیرحسین یونس نویسنده : امیرحسین یونس
.
بازی جی تی ای 6  پاییز 2025 منتشر خواهد شد
عکس : بازی GTA 6 پاییز 2025 منتشر خواهد شد

در گزارش مالی اخیر Take-Two، شرکت مادر Rockstar Games، توسعه‌دهنده بازی GTA، تأیید شده است که GTA 6 در پاییز سال 2025 منتشر خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار بازی و گیمینگ سایت شات ایکس و به نقل از تکناک GTA 6 احتمالاً یکی از موردانتظارترین بازی‌های تمام دوران است و جامعه گیمرها مشتاقانه منتظر انتشار آن هستند. حالا خبر خوش این است که بالاخره تاریخ انتشار این بازی مشخص شده است. طبق گزارش‌ها، انتشار عنوان GTA 6 برای پاییز 2025 برنامه‌ریزی شده است.

ویندوزریپورت می‌نویسد که این اطلاعات از وب‌سایت PC Gamer و گزارش مالی سالانه Take-Two Interactive در سال 2024 به‌دست آمده است. در گزارش مالی Take-Two، شرکت مادر Rockstar Games، توسعه‌دهنده بازی GTA، آمده است:

با ورود به سال مالی 2025 با روندی مثبت، انتظار داریم درآمد خالصی بین 5/55 تا 5/65 میلیارد دلار کسب کنیم. چشم‌انداز ما نشان‌دهنده‌ محدودشدن بازه زمانی انتشار بازی Grand Theft Auto VI از کل سال تقویمی 2025 به پاییز همان سال است که پیش‌تر Rockstar Games اعلام کرده بود.

همچنین، این گزارش جدولی از بازی‌های آینده را نشان می‌دهد که در آن Grand Theft Auto VI با زمان انتشار پاییز 2025 دیده می‌شود.

وجه کنید که تاریخ انتشار Grand Theft Auto VI در پاییز 2025 فقط برای کنسول‌های PS5 و ایکس باکس سری X و S است. بنابراین، اگر گیمر کامپیوتر هستید، باید کمی بیشتر صبر کنید. این موضوع جدیدی نیست؛ چون پیش‌تر هم می‌دانستیم که برنامه‌ انتشار GTA 6 چندان به‌نفع گیمرهای کامپیوتر نیست.

درباره بهترین پلتفرم برای این بازی، شایعات حاکی از آن است که PS5 Pro بهترین کنسول برای اجرای GTA 6 خواهد بود؛ اما این در صورتی است که مایکروسافت قبل از انتشار بازی، خط‌تولید کنسول‌های خود را به‌روزرسانی نکند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین