با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
اسکن اسناد با Google Drive
عکس : اسکن اسناد با Google Drive

کاربران Google Drive در اندروید مدتی است که می‌توانند اسناد را اسکن کرده و آنها را به‌صورت PDF ذخیره کنند.

۱- گوگل این ویژگی را اخیرا برای کاربران اندرویدی ارائه کرده و درمیان دیگر ارتقاءها، ضبط خودکار را اضافه کرده است. همچنین درحال ارائه این ویژگی برای کاربران iOS است.

۲- درادامه نحوه اسکن کردن اسناد وتبدیل آن به PDF با استفاده از گوگل درایو آورده شده‌. این مثال با گوشی گوگل پیکسل۶ دارای اندروید ۱۴ انجام شده است.

۳- دربرنامه گوگل درایو خود، روی دکمه + New ضربه بزنید و Scan را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید روی دکمه دوربین بالای صفحه ضربه بزنید. گوشی خود را بالای سندی که می خواهید اسکن کنید نگه دارید. برنامه معمولا به ضبط خودکار می‌رود، در این صورت تقریبا بلافاصله یک کادر آبی در اطراف سند شما قرار می گیرد و سپس آن را اسکن می کند.

۴- اگر ترجیح می دهید، می توانید با انتخاب دستی در صفحه اسکن، یک اسکن دستی انجام دهید. اگر می‌خواهید سریع عمل کنید‌، ضبط خودکار کارآمدتر است! سپس وقتی آماده بودید، روی دکمه شاتر ضربه بزنید.

۵- هنگامی که سند اسکن شد، به صفحه پیش‌نمایش می‌روید، جایی که می‌توانید اسکن را بررسی کنید، آن را برش دهید و بچرخانید، از انواع فیلترها استفاده کنید، آن را دوباره ثبت کنید یا حذف کنید. همچنین می توانید با ضربه زدن روی علامت مثبت در کنار تصویر کوچک اسکن، صفحات دیگری را به PDF اضافه کنید. وقتی کار شما تمام شد، روی Done در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

۶- اکنون به صفحه Save to Drive می‌روید. برنامه، بر‌اساس محتوای سند، یک نام فایل به آن اختصاص می دهد اما شما می توانید آن را به هر چیزی که می خواهید، تغییر دهید. همچنین می توانید مکان وحسابی را که سند را در آن ذخیره می کنید،تغییر دهید. وقتی کارتان تمام شد، روی Save در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین