با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
بازی محبوب Assassin’s Creed 4: Black Flag در حال بازسازی است!
عکس : بازی Black Flag
.

امروز یک خبر هیجان انگیز برای طرفداران سری بازی ‌های Assassin’s Creed منتشر شد: طبق گزارش اخیر رسانه معتبر Kotaku، یوبی سافت مشغول بازسازی عنوان محبوب Assassin’s Creed 4 : Black Flag است. این گزارش به نقل از منابع آگاه فاش کرده که استودیوی سنگاپور یوبی سافت مسئولیت این پروژه را بر عهده گرفته و هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. با دیجی رو همراه باشید.

بازی کنان در Black Flag وارد دنیاییی دزدان دریایی می‌شوند

بازی Assassin’s Creed 4 : Black Flag که اولین بار توسط استودیوی Ubisoft Montreal ساخته شد و در 29 اکتبر 2013 منتشر شد، یک بازی اکشن ماجراجویی است که داستان ادوارد کنوی، قهرمان ماجرا را روایت می‌کند که از طرفی درگیر جنگ‌های خصوصی قرن هجدهم است و از سوی دیگر برای پیوستن به نزاع بین اساسین‌ها و تمپلارها در دوران مدرن تلاش می‌کند. این بازی بازی کنان را در یک محیط تاریخی غنی غوطه‌ور کرده و آن‌ها را با دزدان دریایی مشهوری مانند ریش سیاه و چارلز وین روبرو می‌کند. بازی کنان در Assassin’s Creed 4 : Black Flag به یک سفر هیجان انگیز در غرب هند برده می‌شوند، جزایر و دریاهای وسیع را کاوش می‌کنند و دوران طلایی دزدی دریایی را دوباره زنده می‌کنند.



محبوبیت بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag، یوبی سافت را بر آن داشت تا آن را بر روی پلتفرم‌های بیشتری عرضه کند. در 8 مارس 2018، این بازی در هر دو پلتفرم Uplay و Steam پشتیبانی از زبان چینی را دریافت کرد و به مخاطبان بیشتری اجازه داد تا از تجربه یک دزد دریایی تمام عیار بودن لذت ببرند. علاوه بر این، در 6 دسامبر 2019، این بازی به عنوان بخشی از «مجموعه Assassin’s Creed: Rebel» به پلتفرم نینتندو سوییچ راه پیدا کرد و به بازیکنان این فرصت را داد تا در یک کنسول دستی به ماجراجویی در دریاها بپردازند.

در حالی که فعلاً جزئیات در مورد بازسازی Assassin’s Creed 4: Black Flag کمیاب است، مشارکت استودیوی سنگاپور یوبی سافت نمایانگر یک دیدگاه تازه و پتانسیل بالا برای اضافه شدن ویژگی‌های جدید و هیجان انگیز است. از آنجایی که این پروژه هنوز در مراحل اولیه توسعه است، احتمالاً طرفداران باید صبورانه منتظر انتشار اطلاعات بیشتر باشند. پس Assassin’s Creed 4: Black Flag در کنسول‌های نسل جدید نیز قابل بازی خواهند شد اما به این زودی‌ها نباید منتظر آن باشید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین