با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
نسخه PC بازی Red Dead Redemption منتشر شد
عکس : بازی Red Dead Redemption

به گزارش تک‌ناک، در حالی که برخی از طرفداران نسبت به قیمت ۵۰ دلاری این بازی ۱۴ ساله انتقاد دارند، عده‌ای دیگر از انتشار این عنوان روی PC خوشحال هستند و از دیدن بهبودهای بصری نسخه PC نسبت به نسخه PS5 هیجان‌ دارند.

به نقل از وب‌سایت tech4gamers، بیشتر بازی‌ها روی PC به‌ درستی بهینه‌سازی نمی‌شوند، اما کیفیت بصری آنها اغلب بهتر است. به نظر می‌رسد که شرکت راک‌استار در نسخه PC این بازی بهبودهایی در زمینه نورپردازی انجام داده است.

به گزارش سرویس اخبار بازی و گیمینگ سایت شات ایکس و به نقل از تکناک Cycu1، یکی از کاربران یوتیوب، ویدیویی مقایسه‌ای بین نسخه‌های PC و PS5 این بازسازی منتشر کرده است، که نشان می‌دهد نسخه PC در برخی از جنبه‌ها بهبودهای بصری دارد.

در این ویدیو، صحنه‌های مشابهی از هر دو نسخه انتخاب شده است تا مقایسه عادلانه‌تر باشد. با مشاهده ویدیو، مشخص است که نسخه PC از نظر نورپردازی، سایه‌ها و فاصله دید بهتر عمل کرده است.


Red Dead Redemption game
عکس : Red Dead Redemption game

در این ویدیو، صحنه‌های مشابهی از هر دو نسخه انتخاب شده است تا مقایسه عادلانه‌تر باشد. با مشاهده ویدیو، مشخص است که نسخه PC از نظر نورپردازی، سایه‌ها و فاصله دید بهتر عمل کرده است.

به عنوان مثال، در نقطه 1:04 از ویدیو، ذرات گرد و غبار تنها در نسخه PC دیده می‌شوند و در نقطه 1:17 که تصویر بندانگشتی ویدیو نیز است، نور از میان شکاف‌های دیوار در نسخه PC عبور می‌کند، در حالی که این جزئیات در نسخه PS5 مشاهده نمی‌شود. با وجود این، در برخی قسمت‌ها، نسخه PS5 به دلیل تنظیمات رنگ بهتر عمل می‌کند.

طرفداران بازی Red Dead Redemption ابتدا نگران بودند که نسخه PC فقط یک پورت ساده از نسخه بازسازی‌شده PS4 باشد، اما به نظر می‌رسد که راک‌استار تغییراتی در آن اعمال کرده است.

با وجود این، بسیاری معتقد هستند که قیمت ۵۰ دلار برای بازی‌ که سال‌ها پیش منتشر شده است همچنان قابل توجیه نیست. هر چند کاربران PC بالأخره می‌توانند از تجربه این عنوان محبوب لذت ببرند و حتی به دنبال بازی کردن آن با مادها هستند که می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و جذاب‌تر ارائه دهد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین