با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
معرفی تفنگ‌های اسباب بازی همراه با لیست قیمت
عکس : تفنگ‌ اسباب بازی

برای این‌که بتوانید با یک فضاسازی مناسب یک بازی جذاب و هیجان انگیز را برای کودکان به ارمغان بیاورید می‌توانید از انواع تفنگ‌های آب پاش و یا تفنگ‌های تیر ژله‌ای که ایمنی مناسبی ارائه می‌دهند، استفاده کنید

به گزارش سرویس اخبار بازی و گیمینگ سایت شات ایکس و به نقل از کلیک تفنگ‌ها جزو محبوب‌ترین اسباب بازی‌ها، به‌خصوص در بین پسربچه‌ها هستند. این اسباب بازی‌های محبوب می‌توانند با طراحی‌های مختلفی که دارند، احساس قدرت در استفاده از یک اسلحه واقعی را در کودکان تداعی کنند. برخی از والدین در تهیه تفنگ‌های اسباب بازی نگرانی‌های خاص خود را دارند که کاملا به‌جا و منطقی است. اگر شما نیز سلامت فکری و جسمی کودکان خود اهمیت می‌دهید و سعی می‌کنید اسباب‌بازی‌هایی را تهیه کنید که علاوه‌بر جذابیت از ایمنی بالایی برخوردار باشند، لازم است که با بهترین تفنگ اسباب بازی آشنا شوید. با ما همراه باشید تا در ادامه ضمن معرفی انواع تفنگ اسباب بازی ایمن و جذاب، قیمت آن‌ها را نیز برای تصمیم‌گیری بهتر شما بررسی کنیم.


بهترین تفنگ‌های اسباب بازی

تفنگ‌های اسباب بازی جذابیت زیادی برای کودکان دارند. برخی از این تفنگ‌ها با تیرهای ساچمه‌ای یا جرقه‌ای طراحی و تولید می‌شوند که ممکن است برای کودکان خطرساز باشند. برای این‌که بتوانید با یک فضاسازی مناسب یک بازی جذاب و هیجان انگیز را برای کودکان به ارمغان بیاورید می‌توانید از انواع تفنگ‌های آب پاش و یا تفنگ‌های تیر ژله‌ای که ایمنی مناسبی ارائه می‌دهند، استفاده کنید. آن‌چه در تهیه بهترین تفنگ‌ اسباب بازی موردتوجه قرار می‌گیرد، کیفیت آن در کنار جنبه‌های کاربردی و بازی است. در ادامه، جذاب‌ترین و با کیفیت‌ترین تفنگ‌های بازی را معرفی می‌کنیم.

تفنگ آب پاش الکتریکی Electric Victorious Water gun

این تفنگ آب پاش یک اسباب بازی جذاب برای نبردهای آبی در روزهای گرم تابستان است. آن‌چه سبب جذابیت این اسباب بازی و تجربه هیجان انگیز در استفاده از آن شده است، قابلیت شلیک اتوماتیک آب در کنار ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند: روش‌های تامین آب، برد شلیک و... است. این تفنگ به فشاردادن و کشیدن دست نیازی ندارد و تنها کافی است دکمه شلیک آن را کمی فشار دهید تا گلوله‌های آبی تفنگ شلیک شود. این تفنگ اسباب بازی الکتریکی به باتری قابل شارژ مجهز است و طراحی به روز آن، سیستم شلیک اتوماتیک را ایجاد کرده است. موتور الکتریکی کوچکی که در داخل تفنگ تعبیه شده است، با تغذیه از باتری عملکرد تفنگ آب پاش را امکان‌پذیر می‌سازد. تا زمانی که باتری شارژ داشته باشد، شلیک آب با قدرت بالا انجام می‌شود. برای این‌که برد مناسبی در پرتاب آب داشته باشید، باید باتری آن را شارژ کنید.

تفنگ آبپاش شیائومیYoupin Orsaymoo

تفنگ آبپاش شیائومیYoupin Orsaymoo
عکس : تفنگ آبپاش شیائومیYoupin Orsaymoo

این تفنگ اسباب بازی برای آن دسته از کاربرانی که به‌دنبال کیفیت و نوآوری هستند، انتخاب ایده‌آلی به‌نظر می‌رسد. این تفنگ به پمپ داخلی قدرتمند، حالت پاشیدن آب و دید قابل تعویض، برد طولانی، باتری قدرتمند، طراحی ارگونومی و زیبا و ویژگی‌های مثبت دیگر مجهز است. بازی با این تفنگ در محیط‌های مختلف می‌تواند لحظات مهیجی را برای شما به ارمغان بیاورد. بدنه پلاستیکی با کیفیت این اسباب بازی مقاومت آن در برابر ضربه افزایش داده است. توجه داشته باشید که طراحی ابعاد و وزن تفنگ به گونه‌ای است که بازی با آن برای نوجوانان و بزرگسالان مناسب‌تر به‌نظر می‌رسد.

چشمی قابل تعویض این تفنگ، دقت هدف‌گیری شما را افزایش می‌دهد. کلید روشن و خاموش و کلید تغییر حالت آب پاشی باعث می‌شود که کنترل بهتری روی این وسیله سرگرمی داشته باشید. شما می‌توانید براساس نیاز و سلیقه خود در تفریحات آبی از حالت تک شات یا شلیک تکی و حالت جریان مداوم آب با نگه‌داشتن کلید شلیک استفاده کنید. مخزن این تفنگ اسباب بازی شیائومی دارای ظرفیت ۹۰۰ میلی لیتر است. ظرفیت بالای مخزن آب تفنگ و پرتاب‌های قدرتمند آب تجربه یک بازی هیجان انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد.

تفنگ تیرژله‌ ای مدل M4

این تفنگ به تیرهای ژله‌ای مخصوص مجهز است که با فشار بالا پرتاب می‌شوند. این تفنگ اسباب بازی به مخزن تیر و باتری قابل شارژ مجهز است و می‌تواند تیرها را تا فاصله ۱۰ تا ۱۵ متر پرتاب کند. استفاده از تفنگ تیر ژله ای برای محیط‌های بازی و سرگرمی‌های گروهی ایده آل است. تیرهای این تفنگ کاملا بی‌خطر هستند و هیچ دردی ایجاد نخواهند کرد. این مدل از تفنگ، ظاهری شبیه به کلاشینکف دارد و تیراندازی رگباری آن بازی با این تفنگ را بسیار هیجان انگیز ساخته است. صدای شلیک هنگام پرتاب تیرهای ژله‌ای در این تفنگ، احساس استفاده از یک تفنگ واقعی را در کودک شما ایجاد می‌کند. قبل از استفاده از تفنگ باید تیرهای ژله‌ای آن را داخل یک ظرف آب بریزید تا حجم آن‌ها افزایش پیدا کند. دقت کنید که نباید خود تفنگ را در آب غوطه‌ور کنید.

تفنگ تک تیرانداز تیر ژله‌ای مدل AWM sniper rifle

این تفنگ اسباب بازی تک تیرانداز تیر ژله‌ای به ۹۰۰ گلوله پلاستیکی، چشمی ۴ برابر، لیزر و لوله افزایش‌دهنده، یک هدف قرمز و کیسه حاوی گلوله‌های ژله‌ای مجهز است. این تفنگ برخلاف سایر مدل‌هایی که معرفی کردیم، بدون باتری کار می‌کند و می‌تواند دقت تیراندازی در کودکان را ارتقا دهد. ابعاد و وزن این تفنگ به گونه‌ای است که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان مناسب است. از ابزارهای جانبی که در کنار این تفنگ قرار دارند می‌توان به یک جفت عینک ایمنی، یک قوطی گاز قرمز، یک هدف و یک بسته گلوله‌های آبی ژله‌ای اشاره کرد که یک ست کامل از تفنگ تیرژله‌ ای را برای شما ارائه می‌دهد.

تفنگ آب پاش الکتریکی کروکودیل

این تفنگ اسباب بازی آب پاش یک وسیله سرگرمی بسیار جذاب برای کودکانی است که مدام به‌دنبال یک فعالیت مناسب برای تخلیه انرژی خود هستند. خرید این تفنگ و هدیه آن به کودک دلبندتان می‌تواند یک تجربه جدید از بازی و سرگرمی را برای او فراهم سازد. طرح کروکودیل که روی بدنه این تفنگ تعبیه شده است، به‌خوبی نظر هر کودکی را به خود جلب می‌کند. این اسباب بازی طوری طراحی شده است که استفاده از آن در هر مکانی مانند استخر، ساحل، حیاط خانه و مکان‌های عمومی مانند پارک‌های بازی امکان‌پذیر باشد. با استفاده از این تفنگ می‌توانید کودکان خود را بدون هیچ محدودیت و ممنوعیتی به بازی با آب دعوت کنید. از ویژگی‌های ظاهری و ساختار این مدل از تفنگ می‌توان به جنس باکیفیت، طراحی محکم وعملکرد قدرتمند اشاره کرد. هدف از طراحی این تفنگ افزایش تمرکز و توسعه حرکتی کودکان است.

قیمت انواع تفنگ اسباب بازی

در بند قبل به‌معرفی چند نمونه از تفنگ‌های اسباب بازی جذاب و مناسب برای کودکان و نوجوانان پرداختیم. برای فراهم‌کردن یک تفریح سالم و مهیج را برای کودکان خود می‌توانید از انواع تفنگ‌های آب پاش و تفنگ‌های تیر ژله‌ای استفاده کنید؛ اما ازآنجاکه این اسباب بازی ‌ها در مدل‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شوند، بهتر است که برای داشتن یک انتخاب شایسته ابتدا یک مرجع خرید معتبر را انتخاب کنید. سپس در لیست محصولات آن قیمت این اسباب بازی ‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و پس از بررسی اجمالی ویژگی‌ها و خصوصیات هریک، متناسب با نیاز خود به خرید بپردازید؛ همچنین می‌توانید از خدمات مشاوره کارشناسان فروش مرجع منتخب خود استفاده کنید.

سوالات متداول

در اینجا به چند نمونه از سوالات متداول شما پاسخ می‌دهیم تا به انتخاب بهتری در خرید تفنگ‌های اسباب بازی برسید.

آیا باتری تفنگ‌های اسباب بازی قابل تعویض است؟

باتری این اسباب بازی ‌ها قابل شارژ هستند و ممکن است به تعویض نیاز پیدا کند.

آیا تفنگ‌های تیر ژله‌ای رای کودکان آسیب ایجاد می‌کنند؟

تیر این تفنگ‌ها نرم و انعطاف پذیر است و شلیک آن به قسمت‌های مختلف بدن کودکان هیچ آسیب و دردی ایجاد نمی‌کند.

در چه فضاهایی می‌توان از تفنگ‌های آب پاش استفاده کرد؟

این تفنگ‌ها در فضاهای مختلف یک تجربه عالی برای جنگ‌های آب پاشی هیجان انگیز را به ارمغان می‌آورند. استفاده از آن‌ها به فضای خاصی محدود نمی‌شود.

چگونه یک تفنگ اسباب بازی با کیفیت انتخاب کنیم؟

برای یک انتخاب درست باید یک فروشگاه اینترنتی معتبر را انتخاب و از خدمات مشاوره آن‌ها استفاده کنید.

بهترین مرجع خرید تفنگ اسباب بازی

خرید اسباب بازی از هر نوعی که باشد، چالش‌های خاص خود را دارد. برای این‌که بتوانید به انتخاب ایده‌آلی در تهیه تفنگ‌های اسباب بازی متناسب با سن‌وسال کودک خود برسید و این لوازم سرگرمی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید، باید یک مرجع خرید معتبر را انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی کالا ۳۶۰ انتخاب ایده‌آلی برای شما خواهد بود. این فروشگاه اینترنتی ضمن فروش انواع تفنگ اسباب بازی از برندهای معتبر مانند شیائومی برروی تمامی محصولات خود گارانتی سلامت فیزیک کالا را ارائه می‌دهد و با پشتیبانی مناسب به تمام سوالات شما پاسخ می‌دهد. امنیت در پرداخت آنلاین و ارسال سریع از دیگر ویژگی‌های بارز فروشگاه اینترنتی کالا ۳۶۰ است. این فروشگاه تمام مشتریان خود را مانند یک خانواده می‌داند و در تلاش است که با ارائه محصولات متنوع و باکیفیت، تمام سلیقه‌ها را پوشش دهد.

تفنگ‌ اسباب بازی
عکس : تفنگ‌ اسباب بازی

جمع‌بندی

در این مطلب، ضمن معرفی بهترین انواع تفنگ اسباب بازی و بررسی چند نمونه از پرفروش‌ترین تفنگ‌های آب پاش و تفنگ تیرژله‌ ای بهترین مرجع خرید این محصولات سرگرم‌کننده را معرفی نمودیم. شما می‌توانید انواع این اسباب بازی ‌های برند را از فروشگاه اینترنتی کالا ۳۶۰ با تضمین کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید. ارائه خدمات مشاوره خرید توسط کارشناسان فروش این مرجع به شما امکان می‌دهد که بهترین انتخاب را برای کودکان خود داشته باشید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین