با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تصاویر جدید GTA 6 ممکن است در ماه آگوست منتشر شوند
عکس : بازی اتومبیل‌دزدی بزرگ

گزارش مالی جدید Take-Two Interactive در ماه آینده ارائه خواهد شد و این ناشر ممکن است پیش از آن تصاویر جدیدی از GTA 6 را به اشتراک بگذارد.

تبلیغات

از زمان انتشار تریلر معرفی GTA 6 در اواخر سال گذشته میلادی، بحث‌ها و صحبت‌های زیادی در مورد آن انجام شده است. این تریلر توانست در یوتیوب چندین رکورد را جابه‌جا کند و از سوی دیگر، جدول زمانی و سابقه راکستار (Rockstar) نشان می‌دهد که تریلر بعدی عنوان مذکور ممکن است پیش از پایان سال ۲۰۲۴ منتشر شود.

به گزارش سرویس اخبار بازی و گیمینگ سایت شات ایکس و به نقل از گیمفا جدا از تریلر، طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که تصاویر جدید این بازی در ماه آگوست نمایش داده شود. Take-Two قرار است در ماه آینده گزارش مالی خود را ارائه کند و طرفداران دلایلی برای این باور دارند که قبل از ارائه این گزارش، اطلاعاتی از GTA 6 ارائه خواهد شد.

اخیراً در Reddit، طرفداران در خصوص گزارش مالی بعدی Take-Two بحث و گفتگو کرده‌اند. این گزارش مالی که برای تاریخ ۸ آگوست برنامه‌ریزی شده است، جزئیات مهمی از جمله آمار فروش جدید عناوین GTA 5 و Red Dead Redemption 2 را نشان می‌دهد. این ناشر در آخرین گزارش مالی خود عرضه GTA 6 در پاییز ۲۰۲۵ را تأیید کرد. طرفداران معتقدند که با توجه به روند و سابقه گذشته این ناشر، گزارش مالی بعدی باید شامل تصاویری از نسخه بعدی GTA باشد.

برخی دیگر نیز با این موضوع موافق هستند و می‌گوید که زمان کافی برای اشتراک گذاری اطلاعات جدید در مورد GTA 6 از گذشته است. نکته جالب این است که فاصله مشابهی بین اولین تریلر GTA 5 و انتشار تصاویر جدید وجود داشت. تریلر معرفی در نوامبر ۲۰۱۱ منتشر شد و تصاویر جدید آن ۸ ماه بعد در ماه جولای ارائه شدند. به طور کلی به نظر می‌رسد طرفداران دلایل محکمی برای این باور دارند که تصاویر جدید GTA 6 در ماه آینده نمایش داده می‌شوند.

با این حال، فعلاً نمی‌توان صحت این اطلاعات را به طور کامل تایید کرد. کمپین بازاریابی راکستار غیرقابل پیش‌بینی است و این احتمال نیز وجود دارد که GTA 6 در ماه آینده هیچ‌گونه اطلاعات جدیدی دریافت نکند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین