با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
دیجیاتو
دیجیاتو
تقویم
شنبه 19 خرداد 1403
 جواد تاجی نویسنده : جواد تاجی
.
بازی Assassin’s Creed Mirage برای آیفون 15 پرو مکس منتشر شد
عکس : اسسین کرید میراژ

شرکت فرانسوی یوبیسافت (Ubisoft) یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای سازنده بازی ‌های ویدیویی جهان محسوب می‌شود که عناوینی از جمله سری Assassin's Creed و Prince of Persia را ساخته است.

به گزارش سرویس اخبار بازی و گیمینگ سایت شات ایکس و به نقل از دیجیاتو حالا این شرکت، برخی از بازی های خود مانند Assassin's Creed Mirage را در دسترس کاربران آیفون 15 پرو، آیپد و مک قرار داده است.

بازی جدید «اساسینز کرید» برای آیفون 15 پرو

بازی اساسینز کرید برای آیفون 15 پرو
عکس : بازی اساسینز کرید برای آیفون 15 پرو

بازی محبوب Assassin’s Creed Mirage هم‌اکنون در اپ استور برای آیفون 15 پرو، آیفون 15 پرو مکس ، آیپد ایر و آید پرو با حداقل تراشه M1 در دسترس است. البته کاربران iOS فقط قسمت ابتدایی بازی را می‌توانند رایگان تجربه کنند و سپس برای مدت محدودی، این عنوان با 50 درصد تخفیف، یعنی قیمت 25 دلار به آن‌ها ارائه خواهد شد.

نکته قابل توجه اینکه نسخه کامل Assassin’s Creed Mirage از سیستم خرید جهانی پشتیبانی می‌کند، بنابراین اگر بازی را روی آیفون خود خریداری کرده باشید، می‌توانید آن را روی آیپد خود نیز اجرا کنید (و برعکس).

بازی دیگری که یوبیسافت به کاربران اپل ارائه کرده است، Rabbids: Legends of the Multiverse نام دارد. این عنوان از طریق Apple Arcade ارائه شده و علاوه بر آیفون و آیپد، روی مک، اپل تی‌وی و ویژن پرو نیز قابل اجرا است.



بازی جدید «شاهزاده پارسی» از زمستان برای کاربران مک

شاهزاده پارسی
عکس : شاهزاده پارسی

در نهایت، یوبیسافت اعلام کرده که بازی تحسین‌شده Prince of Persia: The Lost Crown، زمستان امسال برای دستگاه‌های مک عرضه خواهد شد. این شرکت وعده داده که «تجربه‌ای شگفت‌انگیز با نرخ فریم ثابت» به بازی کنان ارائه می‌کند.

اپل در طی چند سال گذشته با وجود قدرت تراشه A17 پرو موجود در آیفون 15 پرو مکس ، تلاش کرده تا بازی ‌های بزرگ به‌اصطلاح AAA را در دسترس کاربران آیفون قرار دهد. Resident Evil Village و DEATH STRANDING DIRECTOR’S CUT از جمله بازی ‌های بزرگی هستند که تاکنون در دسترس آیفون قرار گرفته‌اند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین