با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
راهنماتو
راهنماتو
تقویم
چهارشنبه 09 خرداد 1403
 راضیه میرزاحیدری نویسنده : راضیه میرزاحیدری
.
کراس‌اوور فال اوت با Fortnite برای فصل جدید در راه است
عکس : فورتی نایت
.

ویجیاتو نوشت: موفقیت‌های سریال فال اوت باعث محبوبیت دوباره این فرانچایز شده و حالا به نظر می‌رسد که کراس‌‌اوور آن با بازی فورتنایت ( Fortnite ) در راه است.



به گزارش سرویس اخبار بازی و گیمینگ سایت شات ایکس و به نقل از راهنماتو اکانت رسمی فورتنایت با انتشار پستی در توییتر از کراس اوور با فرانچایز فال اوت خبر داد. این همکاری جزئی از آپدیت فصل ۳ از چپتر ۵ Fortnite خواهد بود و Wrecked نام دارد. فصل جدید قرار است در تاریخ ۲۴ می () آغاز شود و احتمالا شامل چندین اسکین از Fallout، مراحل، آیتم‌های متنوع و از همه مهم‌تر زره پوش T-60 می‌شود.




فورتنایت
عکس : فورتنایت

شایعات همچنین به این اشاره دارند که کراس‌اوور فورتنایت با دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) نیز در راه است. HYPEX یک لیکر شناخته شده بین طرفداران Fortnite محسوب می‌شود که اعلام کرده است دزدان دریایی کارائیب به زودی به این بازی اضافه می‌شوند و اپیک گیمز در حال برگزاری پلی‌تست مربوط به آپدیت ۳۰.۲۰ است.



باید اشاره کنیم که ساخت فصل دوم سریال Fallout توسط آمازون تایید شده است، اما در صنعت ویدئو گیم دل طرفداران تنها به این کراس‌اوور باید خوش باشد. البته پشتیبانی از فال اوت ۷۶ همچنان ادامه و خیلی‌ها حتی دوباره به سراغ Fallout 4 رفته‌اند. مایکروسافت برنامه دارد که نسخه بعدی این سری هرچه سریع‌تر به بازار منتشر شود و به همین خاطر شاید استودیو دیگری به جای بتسدا روی این بازی کار کند.

Fortnite تقریبا روی همه پلتفرم‌ها از جمله پی‌سی، گوشی‌های هوشمند، کنسول‌های ایکس باکس، پلی استیشن و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین