با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
نسخه ریمستر شده بازی The Last of Us Part II برای PS5 معرفی شد
عکس : بازی The Last of Us Part II
.

استودیوی ناتی داگ به طور رسمی نسخه ریمستر شده از بازی The Last of Us Part II را معرفی و یک تریلر کوتاه از آن منتشر کرد. این بازی قرار است در تاریخ 19 ژانویه 2024 (29 دی) برای کنسول نسل نهمی سونی یعنی پلی استیشن 5 عرضه شود که تقریباً مطابق با آن چیزی است که شایعات اخیر پیش‌بینی می‌کردند. با دیجی رو همراه باشید.

نسخه ریمستر شده بازی The Last of Us Part II بهبودها و ارتقاهای زیادی خواهد داشت. اما مهم‌ترین آن‌ها یک حالت بازی جدید در سبک تلاش برای بقا و روگ‌لایک به نام No Return است. این حالت بازی برای ارائه تجربه‌ای سخت و چالش‌برانگیز به بازیکنان و علاقه‌مندان سری The Last of Us طراحی شده است. همان‌طور که ناتی داگ توصیف می‌کند، این حالت اجازه می‌دهد بازیکنان “توانایی خود را در مواجهه با دشمنان و نبردهای تصادفی به چالش بکشند.”



بازیکنان همچنین قادر خواهند بود در نسخه ریمستر شده، بازی The Last of Us Part II را با شخصیت‌های جدیدی تجربه کنند. این امر بازیکنان را در سناریوهای پنهان‌کاری و نبرد با دشمنان مختلف قرار می‌دهد که ممکن است با پیچیدگی‌های غیرمنتظره‌ای همراه باشد.

در مورد پیشرفت‌های فنی بازی هم باید گفت نسخه ریمستر شده The Last of Us Part II تجربه بازی در وضوح 4K واقعی را در حالت Fidelity ارائه می‌دهد. و در مود Performance نیز بازی با وضوح 1440p اجرا شده و به 4K ارتقا می‌یابد. این نسخه همچنین گزینه نرخ فریم آزاد را نیز در اختیار گیمرها قرار می‌دهد که با تلویزیون‌هایی که از VRR پشتیبانی می‌کنند، کار خواهد کرد.

علاوه بر این، نسخه ریمستر شده The Last of Us Part II از ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس مانند لرزش تطبیقی و بازخورد لمسی (هپتیک فیدبک) به صورت کامل استفاده خواهد کرد. شما همچنین می‌توانید انتظار زمان‌های بارگذاری کمتر را در نسخه جدید بازی داشته باشید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین