با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ثبت اختراع جدید پیرامون GTA 6 به انیمیشن‌‎های بسیار پویا و فوق واقع‌گرایانه اشاره دارد
عکس : جی تی ای 6

طرفداران با کاوش صفحۀ لینکدین یکی از توسعه‌دهندگان شرکت راکستار گیمز (Rockstar Games) با ثبت اختراع جدیدی پیرامون GTA 6 مواجه شده‌اند که روی انیمیشن‌های بسیار پویا و فوق واقع‌گرایانه تمرکز دارد.

بر اساس این ثبت اختراع ، به نظر می‌رسد که راکستار از یک سیستم بسیار خلاقانه استفاده می‌کند. آن‌ها یک کتابخانه از حرکات ریز کاراکترها ساخته‌اند؛ به طوری که می‌توانند با حرکات دیگر ترکیب شوند و گسترۀ وسیعی از انیمیشن‌های فوق ظریف و دقیق را خلق کنند. برای توضیح بیشتر، حالا لازم نیست برای «حالت آسیب‌دیدگی» یا « القای حس خستگی » یا … انیمیشن‌های خاص و منحصر به فرد تولید کرد، بلکه ترکیب ریز‌-انیمیشن‌ها می‌توانند به صورت پویا انواع حس‌ها و حرکات را به وجود بیاورند.

این بدان معنا است که GTA 6 قصد دارد انیمیشن‌هایی حتی پویاتر و واقع‌گرایانه‌تر از Red Dead Redemption 2 خلق کند. بنابراین، اگر یک خط سلامتی یا پارامتر انرژی و آب و هوایی وجود داشته باشد، شخصیت اصلی بازی به آن به صورت‌های مختلف واکنش نشان می‌هد. به عنوان مثال، اگر خط سلامتی را از ۱ تا ۱۰۰ درصد در نظر بگیریم، برای هر میزان از سلامتی باقی مانده، ممکن است انیمیشن راه رفتن و واکنش متفاوتی ببینید یا در قبال آب و هوای بارانی و طوفانی، شخصیت اصلی می‌تواند با انیمیشن‌‌های متفاوتی حرکت کند.

در کلیپ‌های لو رفته از GTA 6 نیز اعمال چنین سیستمی مشاهده می‌شود. در یکی از آن‌ها، شخصیت اصلی، جیسون، در حالی که خم شده است، سلاح را از بالای سر خود رد می‌کند. در قسمت بالایی این کلیپ مشاهده می‌کنید که از ترکیب واژه‌های “combat”, “crouch”, “left_wide”, “long_gun”, “underfire”, “move” به طور کاملاً پویا و در لحظه، این انیمیشن به دست آمده است.

این ثبت اختراع روی NPCها نیز تاثیر دارد و به محیط هم واکنش نشان می‌دهد. در کلیپ‌های لو رفته مشاهده می‌کنیم که پلیس با توجه به ارتفاع سنگر خم شده است و هر چه ارتفاع دیوار یا نرده‌ها کمتر می‌شود، او نیز بیشتر خم می‌شود تا در معرض شلیک قرار نگیرد. این موضوع باعث می‌شود NPCها باهوش‌تر به نظر برسند و بازی چالش‌برانگیز‌تر شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین