با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
آپدیت جدید Mortal Kombat 1 به همراه تغییرات مخصوص گیمپلی منتشر شد!
عکس : کموبات مورتال

استودیوی ندررلم به تازگی آپدیت جدیدی را جهت بالانس بیشتر گیمپلی عنوان مبارزه‌ای Mortal Kombat 1 منتشر کرده است. لیست تغییرات رسمی این آپدیت که درون بازی قابل مشاهده است؛ در واقع کامل نبوده و برخی تغییرات دیگر در گیمپلی نیز توسط کاربران دیده شده‌اند.

لیست تغییرات این آپدیت جدید که با شماره ورژن 0.134 و حجم ۸.۵ گیگابایت (برای کنسول‌ها) در دسترس کاربران گرفته است؛ شامل این موارد می‌شود:

  • Fatality مخصوص هالووین به استور اضافه شده است
  • امکان پین کردن حرکات و کمبو‌ها به HUD درون بازی فراهم شده است
  • کاربران حالا امکان فعالسازی نشانگر پینگ و کانکشن در بازی‌های آنلاین را خواهند داشت
  • گزینه‌ای برای میوت کردن میکروفون جهت چت صوتی به منوی اصلی و منوی پاز در بازی‌های آنلاین اضافه شده است
  • رفع یکی از باگ‌ها که موجب عدم حذف اعلان آیتم‌های جدید می‌شد
  • برخی از باگ‌های متفاوت در گیمپلی بازی برطرف شده‌اند

تغییرات دیگر این آپدیت که در لیست بالا به آنها اشاره نشده است؛ بیشتر در راستای بالانس بیشتر گیمپلی این بازی جدید هستند. برای مثال، حرکت کمیو Horizontal Kopter Chopper شخصیت «سایرکس» که تقریبا در تمامی بازی‌های آنلاین دیده می‌شد؛ اکنون تغییر کرده و هزینه استفاده از آن به ۳ نوار کامل کمبو رسیده است. مسلما، این امر جلوی استفاده بی رویه از این حرکت را خواهد گرفت.

میزان دمج «باراکا» که شخصیتی قدرتمند در این نسخه است؛ کاهش فراوانی یافته و در سوی دیگر، یک تم مخصوص هالووین نیز به استیج مبارزه «Johnny Cage’s Mansion» اضافه شده است. امکان پین کردن فنون و حرکات که در نسخه‌های پیشین این سری نیز وجود داشت؛ یکی از تغییرات کاربردی در این آپدیت محسوب شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا به شکل سریع‌تری با حرکات شخصیت‌های جدید آشنا شوند.

لازم به ذکر است که اضافه شدن Fatality هالووین به استور بازی، اصلا به مذاق هواداران این سری خوش نیامده و به عقیده اکثر کاربران، این امری نگران کننده برای آینده Mortal Kombat 1 از نظر خرید‌های درون برنامه‌ای است. با توجه به سابقه نه چندان جالب بازی‌های منتشر شده توسط شرکت وارنر برادرز از این نظر، نمی‌توان این نگرانی‌های کاربران را بی‌پایه و اساس دانست.

متاسفانه، هنوز خبری از آپدیت مخصوص نسخه نینتندو سوییچ این بازی مبارزه‌ای و محبوب نیست. نسخه سوییچ Mortal Kombat 1 از زمان عرضه، به دلیل مشکلات فنی و گرافیک ضعیف خود با انتقادات فراوانی روبرو شده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین