با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ماوس گیمینگ Razer Viper V3 Pro HyperSpeed معرفی شد
عکس : ماوس گیمینگ ریزر - Razer Viper V3 Pro HyperSpeed

کمپانی نام آشنای ریزر که در زمینه تولید لوازم جانبی کامپیوتر فعالیت دارد، امروز ماوس گیمینگ Razer Viper V3 Pro HyperSpeed ​​را با قیمت 69.99 دلار معرفی کرده است. این محصول جدید که به سری Viper اضافه شده، دارای طراحی جدید و متفاوتی نسبت به مدل‌های قبلی خود است. با دیجی رو همراه باشید.

ویژگی‌های کلیدی Razer Viper V3 Pro HyperSpeed

این ماوس دارای یک سطح با بافت پوست مانند است که باعث می‌شود کاربر احساس خشکی و صافی را به خوبی دریافت کند، بنابراین خبری از عرق کردن‌های آزار دهنده نخواهد بود. این بافت همچنین با افزایش اصطکاک بین ماوس و دست باعث می‌شود تا به خوبی در دست جای گرفته و کار کردن با ماوس کاملاً راحت باشد.

ریزر از سوئیچ‌های مکانیکی نسل دوم در دکمه‌های چپ و راست ماوس جدید خود استفاده کرده که طول عمر بالای 60 میلیون کلیک را دارد. این سوئیچ‌ها کلیک‌های دقیق و واضحی را ارائه می‌کنند و بازخورد و حسی که هنگام فشردن دکمه‌ها به کاربر منتقل می‌شود، عالی است.

Razer Viper V3 Pro HyperSpeed به سنسور اپتیکال Focus Pro 30K با حداکثر DPI 30000 مجهز شده است. این دستگاه از یک اتصال بی‌سیم تک حالته استفاده می‌کند که توسط فناوری Razer HyperSpeed ​​بهبود یافته است.

این ماوس از طریق نرم افزار راه‌انداز Razer Synapse 3 سفارشی‌سازی شده و به گیمرها اجازه می‌دهد تا تنظیماتی مانند عملکرد کلیدها و تنظیمات DPI را به سلیقه خود تغییر دهند. علاوه بر این، این نرم افزار از قابلیت جفت شدن همزمان چند دستگاهی یا همان Razer HyperSpeed ​​نیز پشتیبانی می‌کند که امکان اتصال چندین دستگاه سازگار با یک دانگل گیرنده را فراهم می‌کند.

Razer Viper V3 Pro HyperSpeed دارای طول عمر باتری چشمگیر تقریباً 280 ساعته است و حتی با نرخ نمونه‌برداری 4K هم حدود 75 ساعت دوام دارد که واقعاً عالی است. این طول عمر بالا به گیمرها اجازه می‌دهد تا وزن و کنترل ماوس را با انتخاب انواع مختلف باتری در اندازه‌های متفاوت، سفارشی کنند.

ماوس خوش ساخت و 69.99 دلاری Razer Viper V3 HyperSpeed یک باندل ویژه با قیمت 84.99 دلار هم دارد که علاوه بر خود ماوس شامل یک دانگل بی‌سیم HyperPolling نیز می‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین