با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
مشخصات و ظرفیت باتری تبلت گیمینگ رد مجیک
عکس : تبلت گیمینگ رد مجیک

نوبیا در تاریخ 5 ژوئیه (14 تیر) از گوشی هوشمند گیمینگ رد مجیک 8 اس پرو (Red Magic 8s Pro) رونمایی خواهد کرد. این برند همچنین تایید کرده که در کنار رد مجیک 8 اس پرو از یک تبلت مخصوص بازی نیز رونمایی خواهد کرد. به همین مناسبت، در اینجا نگاهی به همه چیزهایی که در مورد اولین تبلت گیمینگ این برند منتشر شده، خواهیم پرداخت. با ما در دیجی رو همراه باشید.

نوبیا تاکنون دو پوستر از تبلت گیمینگ رد مجیک را از طریق اکانت ویبوی (Weibo) خود منتشر کرده است. اولین مورد طراحی جلوی تبلت را به نمایش می‌گذارد و چیز دیگری را فاش نمی‌کند.

اما پوستر دیگر، همانطور که مشاهده می‌کنید، تأیید می‌کند که این تبلت به یک باتری عظیم 10000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود که از شارژ سریع 80 وات پشتیبانی می‌کند. با نزدیک شدن به زمان عرضه، این شرکت ممکن است در چند روز آینده جزئیات بیشتری را در مورد اولین تبلت گیمینگ خود افشا کند.

مشخصات تبلت گیمینگ رد مجیک (بر مبنای شایعات)

در پست اخیر ویبو، یکی از افشاگران مطرح صنعت موبایل به نام Digital Chat Station جزئیاتی کلیدی را در مورد تبلت گیمینگ رد مجیک فاش کرده است. این افشاگری نشان داده که دستگاه مذکور مجهز به صفحه نمایش 12.1 اینچی با وضوح بالا خواهد بود. با این حال، دقیقاً مشخص نشده که مجهز به پنل OLED اتس یا LCD.

Digital Chat Station فاش کرده که تبلت گیمینگ رد مجیک از تراشه پردازشی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 نیرو گرفته و در کنار آن به 12 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود. همچنین، آنچه که ای منبع در مورد ظرفیت باتری و قابلیت شارژ دستگاه ذکر کرده با اعلام رسمی نوبیا مطابقت دارد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین‌های روی این تبلت وجود ندارد اما منبع مذکور فاش کرده که تبلت رد مجیک نیز مانند گوشی‌های این سری دارای نسخه 5G خواهد بود.

این احتمال وجود دارد که تبلت گیمینگ رد مجیک نسخه تغییر نام یافته‌ای از آکسون پد فایو جی (ZTE Axon Pad 5G) باشد که در آوریل سال جاری معرفی شد. آکسون پد دارای صفحه نمایش 12.1 اینچی LCD با وضوح 1600 در 2560 پیکسل، پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم، 256 یا 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و باتری 10000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 وات است. دوربین سلفی و پشتی این تبلت هم به ترتیب 16 و 13 مگاپیکسلی هستند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین