با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ردمجیک نوا؛ اولین تبلت گیمینگ جهان با تراشه Snapdragon 8 Gen 3 Leading Version
عکس : ردمجیک نوا

تاریخ رونمایی ردمجیک نوا برای عرضه در بازار جهانی مشخص شده است. این تبلت چندی پیش در کشور چین با نام «ردمجیک تبلت پرو» معرفی شده بود. هم‌اکنون می‌دانیم که RedMagic Nova در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر ماه) برای عرضه در بازار های جهانی رونمایی می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار تبلت سایت شات ایکس و به نقل از ترنجی با انتشار یک تیزر، ردمجیک تأیید کرده است که تبلت آینده این برند از تراشه Snapdragon 8 Gen 3 Leading Version برخوردار خواهد بود. این در حقیقت اولین تبلت گیمینگ جهان است که به این چیپست پیشرفته مجهز می‌شود. RedMagic Nova دارای رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 خواهد بود که در کار های سنگینی مانند بازی، عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌کند.


تاریخ رونمایی ردمجیک نوا
عکس : تاریخ رونمایی ردمجیک نوا

انتظار می‌رود که سایر مشخصات این تبلت نیز مشابه RedMagic Tablet Pro باشد. می‌توان انتظار داشت که ردمجیک نوا دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۹ اینچی با وضوح 2.8K و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی باشد. برای عکاسی و تماس های ویدئویی، این تبلت به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین سلفی آن نیز وضوح ۲۰ مگاپیکسلی خواهد داشت.

برای خنک نگه داشتن دستگاه در طول بازی، RedMagic Nova از سیستم خنک‌کننده ICE 2.0 برخوردار است. این تبلت به باتری پرظرفیت ۱۰,۱۰۰ میلی‌آمپری مجهز بوده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد که امکان گیم پلی طولانی مدت را تضمین می‌کند.

تبلت RedMagic Nova قیمتی رقابتی خواهد داشت

به گزارش سایت Gizmochina انتظار می‌رود که ردمجیک نوا از Wi-Fi، بلوتوث و NFC پشتیبانی کند. این محصول دارای درگاه USB Type-C خواهد بود. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، احتمالاً این تبلت قیمتی رقابتی خواهد داشت، اگرچه هنوز جزئیات دقیق قیمت جهانی آن اعلام نشده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین