با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
زمان رونمایی گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 8S پرو رسما اعلام شد
عکس : گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 8S پرو
.
اخیرا شایعاتی اعلام کرده بودند که برند نوبیا به زودی از نسل جدید گوشی گیمینگ خود به نام رد مجیک 8S پرو رونمایی خواهد کرد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، برند نوبیا دست به کار شد و زمان رونمایی محصول مخصوص بازی خود را رسما اعلام کرد.

طبق این گزارش، نوبیا با به اشتراک‌گذاری تیزری در شبکه اجتماعی چینی Weibo تایید کرد که رد مجیک 8S پرو در تاریخ ۵ ژوئیه مصادف با ۱۴ تیر سال جاری معرفی خواهد شد. رد مجیک 8S پرو یک محصول پرچمدار به شمار می‌رود که قادر است تا ۴۰ ساعت کاربران را همراهی کند. به علاوه، این گوشی اخیرا نیز در بنچمارک آنتوتو قرار گرفت و موفق به کسب امتیاز چشمگیر ۱٫۷ میلیون شد.

به لطف تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل دو، رد مجیک 8S پرو موفق به شکستن رکورد بنچمارک آنتوتو شده است. نمایشگر دستگاه از رزولوش تصویر فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۹۶۰ هرتزی بهره خواهد برد. گزارش شده است که نسبت نمایشگر به بدنه رد مجیک 8S پرو برابر با ۹۳٫۷ درصد خواهد بود که تجربه بصری غنی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از دیگر مشخصات فنی گوشی نوبیا می‌توان باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۸۰ واتی، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی را نام برد.

در نهایت باید اشاره کرد که رد مجیک 8S پرو تنها محصولی نیست که در رویداد پیش رو نوبیا معرفی می‌شود. در این راستا، شایعه شده است که این برند از یک تبلت مخصوص بازی نیز رونمایی خواهد کرد که از تراشه سری اسنپدراگون ۸ پلاس، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بهره می‌برد. پنل جلویی این تبلت میزبان نمایشگر 2.8K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی خواهد بود. انرژی این مجموعه توسط باتری ۱۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد.
ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین