با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
گلکسی S24 پلاس با رابط کاربری One UI 7.0 در گیگ‌بنچ رویت شد
عکس : گلکسی S24 پلاس

به تازگی گوشی گلکسی S24 پلاس سامسونگ با اندروید ۱۵ و رابط کاربری One UI 7.0 در دیتابیس گیگ‌بنچ رویت شده است.

به گزارش سرویس اخبار موبایل سایت شات ایکس و به نقل از تکفارس البته گلکسی S24 پلاس سامسونگ قرار است تا هفت سال نسخه‌های جدید سیستم‌عامل اندروید را دریافت کند که اکنون قرار گرفتن این گوشی در گیک‌بنچ نشان می‌دهد نخستین آپدیت بزرگ به‌زودی برای آن منتشر خواهد شد. آن‌طور که پیداست، گلکسی S24 پلاس سامسونگ با اندروید ۱۵ در گیک‌بنچ آزمایش شده است که با توجه به این موضوع، می‌توان دریافت این گوشی از رابط کاربری One UI 7 برخودار بوده است.


مشخصات گلکسی S24 پلاس
عکس : مشخصات گلکسی S24 پلاس

سامسونگ همچنین در ماه می One UI 7 را برای گلکسی S24 اولترا آزمایش کرده بود اما اکنون اطلاعات موجود در گیک‌بنچ نشان می‌دهند که این رابط کاربری به‌زودی برای دو گوشی دیگر از خانواده گلکسی S24 نیز منتشر خواهد شد. طبق گفته Tarun Vats که موفق به مشاهده گلکسی S24 پلاس در گیک‌بنچ شده است، سامسونگ همچنین دارای بیلد‌های آزمایشی داخلی برای گوشی گلکسی S24 است که شماره نسخه آن‌ها عبارت‌اند: S928BXXU3BXG2 و S928BOXM3BXG2.

آن‌طور که پیداست، سامسونگ در حال حاضر به‌طور مخفیانه مشغول توسعه رابط کاربری One UI 7 است اما می‌توان انتظار داشت که نسخه بتا عمومی آن در ماه آگوست یا اکتبر منتشر شود. سه مدل اولترا، پلاس و معمولی گوشی گلکسی S24 احتمالا اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که One UI 7 را دریافت می‌کنند؛ البته نسخه جدید این رابط کاربری برای گوشی‌های قدیمی‌تر سری S و مدل‌های واجد شرایط از سری‌های دیگر سامسونگ نیز منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است که نسخه بتا عمومی One UI 6 در ماه آگوست سال گذشته در دسترس قرار گرفت و سپس آپدیت پایدار اندروید ۱۴ به همراه One UI 6 در اواخر اکتبر همان سال منتشر شد. براین اساس، می‌توان انتظار داشت که سامسونگ رویکرد مشابهی برای انتشار One UI 7 داشته باشد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین