با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
دانلود والپیپر های گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ
عکس : دانلود والپیپر های گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ

چهار روز تا معرفی گوشی های تاشو آینده سامسونگ باقی مانده است. هم‌اکنون، والپیپر های گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶، پیش از رونمایی این دو تلفن هوشمند به‌بیرون درز کرده است. می‌توانید این تصاویر را همین حالا از ترنجی دانلود کنید.

به گزارش سرویس اخبار موبایل سایت شات ایکس و به نقل از ترنجی با وجود آنکه هنوز چند روز تا رونمایی Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 باقی مانده، اما بیشتر جزئیات این دو گوشی هوشمند تاشو سامسونگ را می‌دانیم. اگر به تصاویر فاش شده این دو دستگاه دقت کرده باشید، احتمالاً تصاویر پس‌زمینه آنها، توجه شما را به خود جلب کرده است. هم‌اکنون می‌توانید والپیپر های گلکسی زد فولد ۶وزد فلیپ ۶را از ترنجی دریافت کنید.


والپیپر Galaxy Z Fold 6
عکس : والپیپر Galaxy Z Fold 6

والپیپر گلکسی زد فولد ۶
عکس : والپیپر گلکسی زد فولد ۶

گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 سامسونگ چه مشخصاتی خواهند داشت؟

تصاویر پس‌زمینه پیش‌فرض Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 به‌بیرون درز کرده است. هم اکنون می‌توانید این والپیپر ها را با وضوح کامل از طریق این لینک دانلود کنید. چهار والپیپر گلکسی زد فلیپ ۶ و سه والپیپر گلکسی زد فولد ۶ منتشر شده که هر کدام با رنگ‌بندی این دو گوشی تاشو مطابقت دارند. ممکن است پس از عرضه این دو تلفن هوشمند تاشو متوجه شویم که تصاویر پس‌زمینه بیشتری وجود دارد اما تمام آنچه که تا این لحظه به بیرون درز کرده از طریق لینک بالا قابل مشاهده و دریافت است.

والپیپر Galaxy Z Flip 6
عکس : والپیپر Galaxy Z Flip 6

انتظار می‌رود که هر دو این گوشی های تاشو در رویداد آینده Galaxy Unpacked معرفی شوند. در این رویداد همچنین شاهد رونمایی چندین گجت پوشیدنی از جمله گلکسی بادز ۳، بادز ۳ پرو، ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷، گلکسی واچ اولترا و حلقه هوشمند گلکسی رینگ خواهیم بود.

والپیپر گلکسی زد فلیپ ۶
عکس : والپیپر گلکسی زد فلیپ ۶

احتمالاً Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 دارای ضخامت و وزن کمتری خواهند بود. این دو دستگاه از استاندارد IP48 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار برخوردار هستند. شایعه شده که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز این دو تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ را تامین خواهد کرد. این دو دستگاه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به دست کاربران می‌رسند. انتظار می‌رود که گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی کنند.

هر دو این گوشی های تاشو دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و سلفی ۱۰ مگاپیکسلی خواهند بود. اما انتظار می‌رود که گلکسی زد فولد ۶ به دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری مجهز شود. Z Flip 6 از باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند است اما Z Fold 6 از باتری پرظرفیت‌تر ۴,۴۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین