با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی A25 به‌طور کامل فاش شد
عکس : سامسونگ گلکسی A25 5G

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت سامسونگ به‌زودی از گوشی هوشمند گلکسی A25 رونمایی خواهد کرد. اکنون تمامی محتوای تبلیغاتی این محصول به‌همراه مشخصات فنی کامل آن در فضای آنلاین منتشر شده است.

اکثر این تصاویر صرفا مشخصات پیش‌تر لو رفته را مورد تائید قرار می‌دهند. بعلاوه اکنون می‌دانیم که آداپتور شارژر درون جعبه خرده فروشی گوشی ارائه نخواهد شد.

به‌نظر می‌رسد که این تصاویر از وبسایت ایتالیایی سامسونگ برداشت شده‌اند. تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که گلکسی A25 مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS است. لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی سایر مولفه‌های سیستم دوربین پشتی به‌شمار می‌روند.

پنل سوپر آمولد 6.5 اینچی با طراحی Infinity-U در قسمت جلویی گوشی تعبیه شده است. بعلاوه انرژی مورد نیاز سامسونگ گلکسی A25 از طریق باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی تامین می‌شود.

سامسونگ گلکسی A25 مجهز به اتصال 5G و یک تراشه 5 نانومتری با پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای خواهد بود. برند کره‌ای اساسا هیچ‌گاه به نوع تراشه مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند خود اشاره نمی‌کند؛ اما انتظار می‌رود که گوشی جدید سری A مجهز به تراشه بومی اگزینوس 1280 باشد.

بنابراین گلکسی A25 در مقایسه با مدل نسل قبلی خود یعنی گلکسی A24 (با تراشه قدیمی‌تر و عدم پشتیبانی از اتصال 5G) پیشرفت قابل‌توجهی را تجربه خواهد کرد.

نمودار مربوط به اندازه گوشی نشان می‌دهد که گلکسی A25 از ضخامتی مشابه با گلکسی A24 و طراحی اندکی باریک‌تر و کوتاه‌تر از آن برخوردار خواهد بود. همچنین وزن گوشی نیز احتمالا اندکی کاهش خواهد یافت.

زمان عرضه سامسونگ گلکسی A25 هنوز مشخص نشده است؛ اما با توجه به انتشار تصاویر مطبوعاتی در فضای آنلاین انتظار می‌رود که زمان رونمایی این محصول به‌زودی اعلام شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین