با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تصاویر جدید گلکسی A15 رنگ‌بندی این گوشی را فاش می‌کنند
عکس : گلکسی A15

تصاویر رندر شده‌ای که ماه گذشته از گوشی سامسونگ گلکسی A15 منتشر شدند، این گوشی هوشمند را در رنگ آبی نشان می‌دادند. اکنون، تصاویر بیشتری از گلکسی A15 منتشر شده‌اند که علاوه بر افشای جزئیات بیشتر طراحی ظاهری، این دستگاه را در رنگ‌های جدید نشان می‌دهند. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید. با دیجی رو همراه باشید.

گوشی سامسونگ گلکسی A15 مجهز به نمایشگر اچ دی با بریدگی قطره‌ای شکل در قسمت فوقانی بوده و دارای سه دوربین در پشت بدنه خود خواهد بود. این گوشی هوشمند طراحی تخت دارد و دکمه‌های تنظیم صدا و روشن/خاموش روی سمت راست بدنه قرار گرفته‌اند.

گلکسی A15 در دو نسخه 4G و 5G با طراحی مشابه عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود نسخه 4G مجهز به تراشه Helio G99 از محصولات مدیاتک بوده و نسخه 5G نیز از تراشه دیمنسیتی 6100 پلاس که باز هم ساخت مدیاتک است، استفاده کند.

<strong>گلکسی A15</strong>

از سایر مشخصات شایعه شده برای گلکسی A15 فایو جی می‌توان به صفحه نمایش 6.5 اینچی فول اچ دی پلاس، حداکثر 6 گیگابایت حافظه رم، حداکثر 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات اشاره کرد. این گوشی هوشمند دارای یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت بدنه خود خواهد بود که با دوربین‌های کمکی 5 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی همراه شده است.

گفته می‌شود قیمت گلکسی A15 فایو جی در آمریکا 149 دلار و در اروپا حدود 250 یورو خواهد بود، اما اخیراً این گوشی با برچسب قیمت 139 دلار در خرده‌فروشی آنلاین والمارت دیده شده است!

گلکسی A14 فایو جی در ژانویه امسال و گلکسی A14 فور جی نیز در ماه فوریه معرفی شدند، بنابراین انتظار می‌رود نسخه‌های فور جی و فایو جی گلکسی A15 نیز در بازه زمانی مشابه در سال آینده میلادی رونمایی شوند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین