با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
قابلیت Camera Assistant به سری گلکسی A هم اضافه شد
عکس : قابلیت Camera Assistant در گلکسی

سامسونگ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان، ابزاری تازه به نام Camera Assistant را برای دستگاه‌های خود معرفی کرده است. این برنامه جذاب که قبلاً تنها کاربران سری‌های پرچمدار گلکسی اس و گلکسی زد فلیپ و زد فولد از آن بهره می‌بردند، اکنون برای دو مدل میان‌رده گوشی‌های گلکسی، یعنی A53 و A54 که از سیستم عامل One UI 6 استفاده می‌کنند، در دسترس قرار گرفته است. این اتفاق نویدبخش ارائه ویژگی‌های گسترده‌تر دوربین برای تعداد بیشتری از کاربران سامسونگ است.

برنامه Camera Assistant با ارتقاء قابلیت‌های عکاسی دوربین اصلی از جمله افزایش سرعت شاتر و توانایی زوم دو برابری، دست کاربر را برای خلق تصاویری هنرمندانه‌تر و حرفه‌ای‌تر باز می‌گذارد. این برنامه، که اکنون از طریق کلکسی استور قابل دانلود است، ویژگی‌های جدید و کاربردی دیگری همچون تعویض خودکار لنز، فعال‌سازی شاتر سریع‌تر، غیرفعال کردن حالت خودکار HDR و بهبود کیفیت تصاویر با محو کردن لبه‌ها برای مقابله با تیزی بیش از حد عکس‌ها را نیز به ارمغان می‌آورد.

<strong>Camera Assistant</strong>

توسعه دسترسی Camera Assistant به گوشی‌های سری A، خبری است که انتظار می‌رود استفاده از این برنامه را گسترده‌تر کند و تجربه عکاسی با موبایل را برای بخش بزرگ‌تری از کاربران سامسونگ ارتقاء دهد. در نتیجه کاربران می‌توانند به امکانات پیشرفته‌ای دسترسی داشته باشند که پیش از این تنها در گوشی‌های گران‌قیمت‌تر قابل استفاده بودند. نظر به پیشرفت‌های فعلی و الگوی گسترش Camera Assistant، می‌توان انتظار داشت که در ماه‌های آینده شاهد افزودن این برنامه به سایر مدل‌های سری گلکسی A باشیم، به طوری که عکاسی موبایلی حرفه‌ای در نهایت برای اغلب کاربران محصولات سامسونگ میسر شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین