با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
قیمت گلکسی A15 به همراه مشخصات فنی
عکس : گلکسی A15

همانطور که شایعات اذعان داشته‌اند، سامسونگ به زودی از یک گوشی میان‌رده اقتصادی به نام گلکسی A15 رونمایی خواهد کرد. این گوشی که در دو نسخه 4G و 5G عرضه می‌شود در چند وقت موضوع بحث بسیاری از گزارش‌ها و شایعات مختلف بوده است. حالا اما به تازگی گلکسی A15 در وبسایت فروشگاه Walmart لیست شده که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گلکسی A15 با اپراتور Boost Mobile در فروشگاه والمارت ثبت شده است. به علاوه، در صفحه این فروشگاه جزئیات مربوط به برچسب قیمت ی و بخشی از مشخصات فنی گوشی سامسونگ نیز قرار گرفته است.

طبق اطلاعات ثبت‌شده در فروشگاه والمارت، گلکسی A15در نسخه 5G و کانفیگ حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۱۳۹ دلاری به فروش خواهد رسید. ظاهرا این گوشی تنها در یک رنگ آبی تیره از طریق والمارت عرضه خواهد شد. به علاوه، لیست فروشگاه تایید می‌کند که گلکسی A15به نمایشگر ۶٫۵ اینچی فول اچ‌دی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه مدیاتک، حافظه رم ۴ گیگابایتی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود.

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که قلب تپنده گلکسی A15تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس خواهد بود که از دو هسته کورتکس A76 با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتزی و شش هسته کورتکس A55 بهره می‌برد. همچنین جدا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، شایعه شده که این گوشی از لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو و یا تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی A15از طراحی مشابه گلکسی A14 بهره می‌برد و همچنان با ناچ قطره‌ای و حاشیه زیاد نمایشگر به خصوص در بخش پایین همراه خواهد شد. در سمت راست بدنه دستگاه نیز شاهد یک برآمدگی جزئی هستیم که در آن کلید‌های فیزیکی پاور و کنترل حجم صدا جای گرفته‌اند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین