با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
سامسونگ از نسخه سفارشی گوشی گلکسی زد فلیپ 5 Maison Margiela Edition رونمایی کرد
عکس : نسخه سفارشی گلکسی زد فلیپ 5

سال گذشته شرکت سامسونگ با همکاری برند میسون مارژیلا (Maison Margiela) از گوشی تاشو سفارشی خود با نام Galaxy Z Flip4 Maison Margiela Edition رونمایی کرد.

اکنون برند کره‌ای بار دیگر با خانه مد لباس پاریس همکاری نموده و دستگاه سفارشی جدیدی با نام Galaxy Z Flip5 Maison Margiela Edition را معرفی کرده است. سامسونگ اعلام کرده که به منظور ارائه یک دستگاه برای کاربرانی که به‌دنبال مدل‌های جدید و نامتعارف هستند؛ با برند میسون مارژیلا همکاری کرده است.

گوشی Samsung Galaxy Z Flip5 Maison Margiela Edition در بسته‌بندی سفید خاصی عرضه می‌شود. این پکیج با استفاده از یک الگوی دوخت مشخص در مرکز فلاپ، سبک ناتمام Maison Margiela را منعکس می‌کند.

این بسته که با پارچه بافته شده بر پایه کاغذ پوشانده شده است؛ به انبار نمونه‌های آرشیوی که در آتلیه‌ها برای نگهداری نمونه‌های پارچه و نخ مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ شباهت دارد.

پکیج مذکور شامل یک قاب Flap Leather Case، یک کیس Flipsuit Case و دو نوع کارت Splatter Flipsuit Cards است. بعلاوه یک آداپتور شارژ 25 واتی پاور دلیوری و یک کابل USB نیز داخل جعبه قرار گرفته است.

این گوشی به نوبه خود دارای پنل پشتی شیشه‌ای است که عملکرد داخلی ژاکت Maison Margiela را نمایش می‌دهد. این سبک از طراحی با استفاده از جلوه‌های نقره‌ای و فلزی منحصربه‌فرد در نسخه سفارشی گلکسی زد فلیپ 5 تقویت شده است.

بعلاوه سامسونگ Galaxy Z Flip5 Maison Margiela Edition دارای آیکون‌ها و تصاویر والپیپر سفارشی بوده و کارت‌های Flipsuit، تم گوشی را جهت هماهنگی با الگوی کارت تغییر می‌دهند. نسخه سفارشی گلکسی زد فلیپ 5 از روز 30 نوامبر (9 آذر ماه) در تعدادی از بازارهای منتخب قابل دسترس خواهد بود.

سامسونگ هنوز قیمت‌گذاری این محصول را اعلام نکرده است؛ بنابراین برای روشن شدن موضوع ناچارا بایستی تا روز پنجشنبه آینده منتظر بمانیم. با این‌حال مشتریان مقیم کره‌جنوبی در صورت تمایل به استفاده از فرصت خرید می‌توانند نسبت به پیش‌سفارش گوشی اقدام نمایند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین