با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
بروزرسانی One UI 6.0 سرانجام برای سری گلکسی اس ۲۲ عرضه شد
عکس : گلکسی اس ۲۲

سامسونگ در سال ۲۰۲۲ از سری پرچمدار خود موسوم به سری گلکسی اس ۲۲ رونمایی کرد که در میان بهترین گوشی‌های اندرویدی بازار جای دارند. امسال نیز سری گلکسی اس ۲۳ جایگزین سری گلکسی اس ۲۲ شد ولی سامسونگ همچنان تا چندسال به پشتیبانی از سری پرچمدار سال ۲۰۲۲ خود ادامه خواهد داد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ظاهرا غول فناوری کره امروز بروزرسانی موردانتظار One UI 6.0 و اندروید ۱۴ را برای سری گلکسی اس ۲۲ عرضه کرده است.

برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که بروزرسانی One UI 6.0 که برپایه اندروید ۱۴ است برای گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ عرضه شده است. البته این بروزرسانی در حال حاضر برای کاربران حاضر در حوزه اروپا در دسترس قرار گرفته است. چندین گزارش نیز اذعان داشته‌اند که بروزرسانی موردنظر تنها برای گلکسی اس ۲۲ اولترا عرضه شده ولی به احتمال زیاد این بروزرسانی برای دو مدل دیگر گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۳ پلاس نیز منتشر شده است.

نسخه بروزرسانی One UI 6.0 سری گلکسی اس ۲۲ برابر با DWK4 است. به علاوه، این بروزرسانی پچ امنیتی ماه نوامبر ۲۰۲۳ را نیز به همراه دارد. بروزرسانی جدید سامسونگ از حجم ۳٫۱ گیگابایتی بهره می‌برد که برای یک بروزرسانی اصلی، چندان دور از ذهن نیز نبود.

سامسونگ معمولا بروزرسانی‌های خود را به صورت تدریجی در دسترس قرار می‌دهد. در این رابطه، اگر باگی در بروزرسانی وجود نداشت، برند کره‌ای بروزرسانی را برای سایر مناطق نیز منتشر می‌کند. برای چک کردن عرضه بروزرسانی، کاربران می‌توانند از مسیر Settings > Software Update > Check for software updates اقدام نمایند.

در نهایت باید اشاره کرد که بروزرسانی One UI 6.0 با قابلیت‌های جدیدی مانند طراحی جدید پنل تنظیمات سریع، ویژگی‌های شخصی‌سازی صفحه قفل، اپلیکیشن جدید Studio Video و ویژگی Auto Blocker همراه می‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین