با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
قابلیت‌های هوش مصنوعی جدیدی برای دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا معرفی شد
عکس : قابلیت‌های هوش مصنوعی دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا

سامسونگ به تازگی ویدئویی را به اشتراک گذاشته که در آن قابلیت‌های جدیدی را برای دوربین گوشی‌های سامسونگ مشاهده می‌کنیم که بر هوش مصنوعی متکی هستند. این قابلیت‌های پیشرفته از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه استفاده می‌کنند. در این راستا، غول فناوری کره به طور غیر مستقیم تایید کرده که این قابلیت‌های دوربین برای سری گلکسی اس ۲۴ خصوصا گلکسی اس ۲۴ اولترا در دسترس قرار خواهند گرفت.

یکی از ویژگی‌های جدید که سامسونگ معرفی کرده با نام ISOCELL Zoom Anyplace شناخته می‌شود. این قابلیت تنها از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند و از فناوری رهگیری و موتور هوش مصنوعی به کار رفته در اسنپدراگون ۸ نسل سه استفاده خواهد کرد.

قابلیت Zoom Anyplace قادر است در حالی که دوربین به صورت فول فریم از تمام صحنه فیلمبرداری می‌کند، روی یک سوژه خاص متمرکز شود و روی آن زوم کند. در این رابطه، کاربران تنها با استفاده از یک دوربین دو ویدئو 4K را در اختیار خواهند داشت که شامل فیلمبرداری از کل صحنه و سوژه خاص می‌شود. این قابلیت در حالت‌های زوم ۲ و ۴ برابری به فیلمبرداری می‌پردازد. سامسونگ ادعا می‌کند که رنگ‌ها و زاویه ویدئو در هر دو ویدئوها مشابه خواهند بود.

ویژگی Zoom Anyplace همچنین می‌تواند یک سوژه را رهگیری کند و آن را در حین حرکت در حالت فوکوس نگه دارد. به علاوه، زمانی که دوربین در حال فیلمبرداری 4K است، کاربران می‌توانند با این قابلیت در هر جهتی در ویدئو زوم کنند.

در کنار معرفی این ویژگی پیشرفته، سامسونگ یک قابلیت دیگر به نام E2E AI Remosaic رونمایی کرده که ضمن کاهش زمان پردازش تصاویر باعث بهبود چشمگیر کیفیت نهایی عکس‌ها می‌شود. در این راستا، برند کره‌ای اذعان داشته که به لطف این قابلیت، تصاویر تا دو برابر سریع‌تر پردازش می‌شوند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین